Kom tillbaka e du snäll =(

Jag trodde inte att du sa hej då på riktigt den där söndagen.
Annars hade jag ju sagt hej då ordentligt!!!
Jag visste inte att de va vårat sista ögonblick!
Jag vet inte vad jag ska göra, spänningshuvudvärk, röda ögon och ont i magen. Nille påminde mig idag att de kanske va dags att äta nånting, så vi gick och åt ett gäng. Och ikväll så laga en massa mat som jag fortfarande inte ätit av, aptiten finns inte riktigt där och hungern glömmer jag av.
Du e elak om de e du som besöker mig i mina drömmar för jag minns inte vad jag drömmer mer än o vakna kallsvettig med panik o skriket.
Jag orkar inte riktigt med de här mer. Kom hit nu!!!! ='(
*MiA*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0