Heroes are hard to find...

Varför fick du mig o börja skriva igen?! =/

Jag vet inte riktigt hur det här ska gå eller sluta. Du lämna ett sånt jävla stor hål efter dig, iaf hos mig. Vi kom ju varann så jävla nära. De va dig jag kom o prata med när det var nåt. De va dig jag kom till för o hitta på nå crazy med juh!
Som när vi sket i alla andra för o köra jackass i varenda buske tills kläder va skitiga och blåmärkena värkte. Eller när vi valde och köra ett slalomlopp genom Malmös gator o torg på EN cykel. Eller när du på fem minuter valde o följa med mig till Helsingborg efter att ha känt varandra i 1 dag =P

Du hjälpte mig med så mycke...speciellt när jag hade de som jobbigast. Dag som natt...ja kunde (och gjorde de) komma mitt i natten efter att Fredde sluta jobba, fast du låg o sov så steg du upp satte dig brevid och snacka tills jag kunde sova. Sen släppte du inte iväg mig ensam på 3 dagar =/
Du SÅG när de var nåt fel o drog en åt sidan o tvinga en och prata. Du lyssna lika mycket som din mun gick i ett =P Du kom alltid med bra förslag på lösningar, även dom som inte gick o genomföra lyckades du få o låta så himla klok =P
Men nu då?! Jag vet att jag inte e helt lätt o få att prata men du visste hur man gjorde utan att jag sa nåt och de va sååå jävla skööönt.

De va ju absolut INTE din tid just nu. Du och jag hade ju jordens planer som jag inte tror nån skulle tro på. Men de syntes på dig för första gången att du mena allvar!!! Jag har sagt de till Bella igår så dom vet iaf om de och tro mig, dom BLEV stolta. Precis som du va ute efter!!!

Ne nu får ja ta mig en cigg paus för nu blev jooooooobbigt!

Fy fan vad jag saknar dig mannen! Nu har du nånstans och ha den så jag tar med mig den lille riddaren när du fått stenen. Kan du inte bara komma hem...hur kan man vara säker på att man inte drömmer?!
Idag då?! Jag orkar verkligen inte jobba just nu. Så jag sjukskrev mig ett tag. Tänkte försöka sova ut lite men somna ändå inte förrens vid 02.00 och vakna vid sju och gick en promenad. Sen träffa jag Nille o lille Melwin (Skönt o vara nära barn, får en o se ljuspunkter i livet) och Linda, skön familj de där =D
Jag vill också!
Gick runt lite på stan och titta, lämna av Linda på jobbet. Sen gick vi grabbar till Fredde och Medde för att väcka dom. Och ta med dom upp på stan och äta, vart buffé på Öhmans. Sjukt mätt blev jag. Men nice va de.
Sen blev de o hälsa på Rille på jobbet, ta med oss honom. Så bestämde vi oss för G-vik imorn o få leka lite. Och inatt blir de spökjakt, ska till spökhuset som Nille o Linda va vid för nå vecka sen. Har lite svårt o tro på sånt men men, kul ska de bli. Helst hade vi velat hitta de där spökhuset i Nora också men ingen verkar veta vart de ligger.

Ne nu ska jag ner till tvätten. Och inge sällskap får man =/ konstigt vem fan vill tvätta?! =P

Minns du den här låten Alle?! När du, jag o Henke hade bastufest i mitt badrum! Minns du va du lova under den här låten?! Vet att du inte e här fysiskt men kan du inte se till o hålla de du lova =P hahaha hade varit kul o se
http://www.youtube.com/watch?v=NoM3vfiJXXc




p.s. tydligen måsta ja ha streck istället för mellanrum d.s.



*MiA*

Kommentarer
Postat av: frida

bra du har börjat skriva igen... kan du säkert må lite bättre av, att få ut lite tankar och så... och så får jag något mer o göra på jobbet ;)

2009-10-13 @ 21:22:01
Postat av: Low

fint skrivet david :)

2009-10-13 @ 23:29:23
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: Anita

Tårarna bara rann på mig när jag läste det du skriver, vi var så stolta över honom, hela tiden. Jag sa till honom det ox¨å flera gånger. Jag kan inte fatta varör han fick lov att lämna oss nu. Är övertygad om att han var på väg att styra upp sitt liv. Varma kramar till dig David

2009-10-15 @ 16:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0