Helgen som gått

Vart e man på väg?! Vad har man fått ut dom senaste åren?! Visst ja har ett bra jobb, dock dåligt betalt men världens bästa arbetskamrater, dom flesta iaf =P
Men annars!?
Dags o ändra på de. Men de e så svårt med dom här känslorna som vääägrar försvinna för jag får ju inte ut nåt utav dom. Och de går ju inte o ta bort heller eftersom de blri så många drabbade då, så många som försvinner då.

I fredags bestämde vi oss för att ha en grabbkväll, laga god mat o spela poker. Sjukt skönt för en gångs skull. Så jag, Nille o Fimpen drog och handlade, de blev diverse grönsaker och nån enstaka öl till maten. Eftersom vi inte skulle supa hade vi bestämt, bara hänga. Inte helt fel de, va länge sen vi gjorde.
Drog vidare till slaktaren och köpte oss varsin 300g stek!! :D
Åkte hem, duscha o fixa sig, sen begav vi oss till Nille. Sade adjö till Linda som skulle till sitt jobb o ha kul. Vi män ställde oss o börja laga mat, rotfruktsgratäng, sallad och 300g stek med bearnaisesås och kantarellsås....sjuuuuukt goood mat!!! Köttet blev så där perfekt rött i mitten och saftig, nästan smälte i munnen.
Sen va det dags för lite poker, vann två av tre spel =P Kung e jag hehe
Sen blev de tyvärr fest iaf, för diverse folk bjöds in och helt plötsligt så va de efterfest tydligen. Så då va de det dags att kasta in handduken eftersom ja ändå inte skulle festa o hade inget o dricka heller. Klockan va ändå 2 så de va rätt skönt o komma hem.
Jag o Johan tog oss en promenad hem och slog på en film o somna till, eller ja han somna iaf =P

Lördagen blev lugn med stort L. Johan bjöd på pizza o så film...sen drog han med familjen en sväng. Och ja tog en 1½ timmes bad med film, riktigt nice. Film igen med Johan o hans bror, Drag me to hell =D
Sen så kunde inte jag sova så de blev tv-slappande.
Och nu sitter ja här i soffan igen.

Ska man göra idag då? Tror ja sitter här o häckar idag också, e inte på humör för o hitta på nåt annat än o se film o serier och stirra i taket idag =P

*Gör inte så där, du förstör ju bara dig själv. Du kommer förlora det du har. Hör av dig istället när du e på väg åt de hållet. Jag finns ju här har jag ju sagt. Hoppas du håller vad du lovar. Vill inte förlora en vän till!!!*

Önskar ja kunde tala med dig. Önskar ja kunde säga vad som pågår. Önskar du kunde förstå.
*M.i.A.* behöver dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0