Varnar känsliga läsare för....GNÄLL!!!

Men de skiter jag i, passar det sig inte så behöver du inte läsa vidare.
Men nu skiter jag i det här...kan ju lika gärna ge upp helt och bara låta de flyta på. Vad jag än gör så tar de slut om de ens hinner börja =P
Kommer du mig nära ska du se att du snart försvinner. Så fort jag kommer på en bra idé eller plan så e de som om nån där uppe sitter o tittar ner på mig och skrattar åt mig medans han/hon trycker ner mig igen. High Five:ar med dom andra där uppe och skrattar ännu mer, om o om o om igen. SÅ nu har jag ledsnat på att ens försöka mer. Kommer de så kommer de. Ja tänker då fan aldrig mer ta någe första steg än så länge om det ska försätta vara så här.
Så e läget just nu iaf, bitter som bitterfitta. Har iaf haft orken och städa idag för första gången på en månad...ja en månad, du läste rätt =P
Så nu blir de badet men ännu en dag av mängder med öl o film. Och imorn börjar helgen....ännu mer alkohol men då får man ta till tyngre saker än öl =D
Ne nu ska ja sluta gnälla och du kan sluta gnälla för att jag bara skriver en massa gnäll men ja varna dig från början =P hehe
"Now the drugs don't work
They just make me worse
And I know I'll see your face again"


*M.i.A*

P.s. Och kukjävlafitthelvetesidiotstjärtskäggskammandebög-blogg funkar fortfarande inte som de ska!!!!
Har fortfarande en massa mellan rum men delar av texten, men vad vet jag...
kanske bara e på min dator de ser idiotiskt ut. d.s.

Kommentarer
Postat av: frida

det är bara att maila till blogg.se

det gjorde elenor, hon hade samma problem, och hade tänkt byta blogg, men gjorde ett sista försök med o maila dom, så dom fixa det och sen efter det har det inte krånglat något.



hoppas du kommer in i bättre tider snart. puss puss

2009-11-15 @ 20:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0