Snart jul...

Då e snart ännu en arbetsvecka avklarad. Ganska OK vecka på jobbet, helt ok faktiskt. Men hade hellre varit miljonär o jobbat när ja hade lust =P

Ikväll vart de trav ute vid Marieberg, pengarna kom o gick till höger o vänster, riktigt kul va de!!!! Fick in några fina odds, bla en 56 oddsare! =D Om de säger er nåt =P
Så nu ska ja hoppa ner i bingen, precis kollat Thyreos musikvideo som dom släppt. Ser lovande ut för framtiden =D
Skickar med en länk så ni nyfikna kan kolla in =P

Imorn blir de dags o SUIT UP med Ekmannen och gå på Öl&Whiskey-mässan och lördag-måndag blir de Täby och Rock out with my cock out men resterande av Täby-gänget. Så jääääävla kul o träffa dom igen som back in the old days då jag va där nästan varje helg =D får ta upp de igen tycker ja!!!

Jaja nu lockar sängen som fan, ska ju dra några hundra meter kabel imorn, skit kul! eeeelleeeer?!?!! NEEEEEEEEEEJ men de ska göras, dragit 600m dom här två dagarna och de e inte kul kan jag meddela herrskapet. Speciellt när kabel e så tjock att den knappt går att böja och de e 3 miljoner 90graders vinklar här o var. Och kabeltrumman väger 500kg hahaha men man får ju träningsvärk iaf av att dra den feta jäveln så de eju bra =P

Nej sängen va de juh!

*M.i.A* Saknar dig som faaaan, och dig och dig och dig och dig!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=LeoOVPZ_Qs4

Kommentarer
Postat av: Low

jag var också ute på travet igår, gömde du dig för mig? :P

2009-11-20 @ 14:05:18
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: frida

ja snart är det jul och då ses vi:D



dig och dig och dig, förstår jag men vem är "och dig"!?

2009-11-26 @ 13:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0