Min otroligt roliga eftermiddag/kväll igår...

Här e min förklaring till de arga inlägget på facebook och att jag inte svara igår...
Stressa hem från jobbet med en otroligt hungrig mage vilket gjorde mig grinig o irriterad, för pappa behövde hjälp på Firman. Börjar med att en idiot trängde sig före mig i bilkön till McDonalds, då rann de över så jag vart sååå förbannad att jag klev ur bilen slet tag i den andra bilens dörr o vråla och skrek åt kärringen som trängde sig medans hennes barn satt i baksätet o såg ut som frågetecken, kärringen sa att hon hade bråttom hem för barnprogrammen började snart!!! Vilket gjorde mig oxtokig o smällde igen hennes dörr. GICK till drive-inen och beställde före henne sen trängde jag mig förbi henne o hämta min mat som i sin tur va heeelt fel, dom glömde pommesen och fick fanta istället för Cola. Och eftersom ja hade bråttom hem hann ja inte hämta rätt, slängde i mig maten för att kunna åka i jobba igen med pappa. Och då hade jag egentligen redan planerat att handla innan ja skulle tvätta. Efter 58 samtal med pappa som stod o väntade och tjata så kom jag hem för o lämna bilen och åka med honom o precis då ringer pappa o säger att han inte behöver hjälp. Irritationen bara ökar då. Slänger mig in i bilen för att åka tillbaka till västhaga o Willys för att handla. Och nu kommer droppen som gjorde att de rann över IGEN, i allt stressande o McD incidenten så hade ja glömt att mamma sagt att hon glömt tanka efter sig. Så bilen dog och ja va utan bränsle. Bara och ringa pappa o be han fixa bensin o komma med den bara det att han va upptagen o jag fick sitta i bilen en timme och vänta. Vilket gjorde att jag missa tvätten, glömde hälften av de jag skulle handla. Väl hemma så va hissjäveln trasig så jag fick gå upp med 4 plastkassar fulla med mat.

Så för att undvika att bli ovän med hela Sverige så valde jag att skriva så och undvika allt o alla =/

Hehe hoppas ni förstår mig NUU :P
*M.i.A* Skulle behöva dig men de går inte eller?! =/

Kommentarer
Postat av: frida

ok då förstår vi... :)

jobbigt när allt går fel... men att du va en sån galning visst jag inte :) ok att du slängt dig på tutan försökt köra om kärringen, men att du faktiskt kliver ur och skäller ur henne... vet inte om man ska skratta eller gråta ;)

2009-11-26 @ 18:31:28
Postat av: Bella

ujujuj vilken dag du hade.. Hade dock velat se dig när du ryckte upp tantens dörr haha :)

2009-11-27 @ 22:46:32
URL: http://devajuklockers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0