what to do?!...

Fan jag vet inte vad jag ska göra, ska ja hänga kvar eller släppa?! Har ju egentligen världens läge men samtidigt inte i dagsläget =P haha
De e så mycke nu, får fan snart magsår....tror ja =P folk brukar ju säga så när de e mycke o stressigt =P
En massa tankar, en massa oroligheter, en massa osäkerheter!!!! De känns ingen bra men det e ingen fara alls, hur bra som helst med mig bara en massa o tänka på och så. Kanske därför man inte kan sova?!
Jaja skit i de nu...hjärnan snurrar för mycke som de e.

Fan jag vill också gå på Världspremiären och nattbio klockan 24.00 och se på nya "Fredagen den 13:e"!!!!!!

Måste fan ta tag i träningen igen efter att varit sjuk men de e ju så segt. Fast konditionen känns bättre o bättre för varje träning känner jag. Bandy måndagar och fotboll söndagar och så innebandymatch varannan söndag =D
Nu e de bara styrka som jag ska ta tag i.

Idag då, helt ok dag på jobbet, inte så mycke utomhusjobb. Kom hem o tänkte leka men vart helt utslag så de blev jobbsökande och film med popcorn istället. Och lite planering inför Gbg, de ska bli så jävla ruskigt kul!!!! Går inte o beskriva hur kul de kan bli!
Träffa en gaaaaaamla kompis som jag inte sett sen 2003 och kanske en annan som jag inte sett på säkert 2-3 år nu!!!


Annars då?! Mår hur bra som helst just nu och har hur kul som helst. Helgen då?! Ingen aning, har tvätt imorn på eftermiddagen. Sen vet jag inte, kanske päronen och få sig en god matbit. Sen xbox och vänner i det lugna. Lördag e ja sugen på o parta loss de lite om de e nån som har hemmafest för jag har 240kr kvar på kontot och inte råd att gå ut så de lär inte bli nå Thao i helgen heller. Sen vet jag itne mer än så, jag hoppas så innerligt på att nån vill följa med på pulka den häör helgen, jag vet att Johan e sugen. Får lura med mig honom iaf =P


Ne nu ska ja dra på mig lite kläder efter duschen. Får ju ett snabb besök av en kompis innan hon ska på bio, bra med vänner ibland hehehehe får ju mig lite sällskap o snacka skit om hennes kompisar och kanske en cigg om jag har tur.


Såååååå....

Blir de nog Norrköping med allra största säkerhet sista helgen i Mars tror ja de va elelr nåt sånt. Nån musik tävling som Nordin ska va med i som jag ska kolla på och stötta =D sjuligt kul för dom e ruskigt jävla bra, förresten dom som kanske ska spela på min Cinco de Mayo-fest som liveband. Som jag för övrigt har fixat en lokal med bar och bartendrar och musik samt eventuellt Liveband. Mycke roligare så för då kan folk få ta med sig respektive och vänner utan att behöva oroa sig om att de mycke folk och högljutt.

Ne nu avslutar jag med att Gratta min mor som van en välförtjänt lyxkryssning med all-inclusive till Helsingfors!!!! Avundsjuk?! ja men de e hon värd! Älskar dig, puss



Peace Out!



*M.I.A.* Should I stay or should I go?! Somewhere over the rainbow.....

Ne jag va ju på väg o skriva klart ju =P



Kommentarer
Postat av: frida

kommer du kunna hänga med till stockholm så mycket som du planerar?

2009-02-13 @ 07:43:35
URL: http://fridayazdany.blogg.se/
Postat av: my

Ja du David! Det finns bara en sak att göra när man känner så där å det är att släppa tagit, göra nå't annat, överraska sig själv och det kommer att bli hur bra som helst.

Om du tänker för länge på nästa steg kommer du att tillbringa livet på ett ben. Å det är jobbigt!!!!

KRAAAAAAMMMMMM



2009-02-13 @ 08:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0