Sån jävla bra söndag...

Hade året bästa söndag hittills tror jag minsann!!!

Börja med att vakna vid tio, av att jag trodde jag missat larmet men ja hade bara råka ställa de fel =P Tur ja vakna i tid ändå. Slängde in mig i duschen och piggna till, för att sen gå ner till bilen och upptäcka att nån jävla idiot brytit av HELA min vindrutetorkare på förarsidan, jaag som precis köpt nya DYRA torkarblad....kosta ungefär 200kr...STYCK!!!!!! jaja, begav mig mot universitet för o spela med grabbarna i korpen matchen. Gick rätt bra o spela, men inte resultatmässigt! =/ Förlora med 4-2 efter lite tur från dom. Dom satte en av två straffar, gjorde mål i underläge lite slarvigt och ett mål i öppet mål, då vi tog ut målisen i slutet =P
Men huuuuur jävla kul som helst, lite roligare och spela i Korpeliten istället för division 2, men ja e glad bara ja får spela haha, träning i kväll med =D

Sen kom ja hem o de va underbart väder, säger som Henke..."De e nu man önskar man hade en hund och en liten unge och gå en lång promenad i solen ute i skogen" hahaha Va så varmt i solen o snöigt, riktigt fint va de. Men de blev en dusch o lite plock hemma innan mamma kom o skulle bjuda mig på fika uppe på stan så de blev Gröna grodan eller vad de heter, helt ok, gott kaffe som fan hade dom. Sen blev de Sushi hemma hos dom. Heldag med päronen bara så där hör inte till vanligheterna =D Hur trevligt som helst!!!
Iaf så va ja tvungen o gå hem och byta om innan fotbollsträningen, så sagt o gjort. Valde och vila lite och bad Fredde att ringa o väcka mig när ja skulle åka o hämta honom på vägen. Ombytt o klar la ja mig o vila, men vakna ungefär när träningen va slut o ingen Fredde hörde av sig hahaha 30minuter senare så får ja sms, "jag har också försovit mig!" hahahaha lustigt de där! =P
Jaja de blev besök av Henke o Alle för att svulla chips o dricka till Milan-Inter matchen på tv, hur nice som helst. Sen vart de film. Rocknrolla, riktigt bra och sen Sex Drive!!! HAHAHA sjukt rolig o "pinsam" film, man ville bara slå ihjäl en del i filmen och dö av pinsamhet =P haha men ritkigt rolig, rekommenderar den varmt men man ska nog se den ocensurerade versionen, ska vara mycke bättre.

Jo just de, fick en tröja av min mor med. Och sen så lönades de äntligen o ha ett företag =P Hade fått en massa fribiljetter till kryssning, 40timmars till Helsingfors för 4 personer i B-hytt...HELT GRATIS! =D och fick 5st såna fribiljetter =D =D =D SÅ första resan verkar bli helgen den 13 mars med boyzen in da hood! =P Men vi ska se om man kan byta dom mot en annan kryssning eller så blir de den. Jaja....får se när vi tar en till sen =P





Fan ja vill på K1-galan nästnästa helgen!!!!! =/ men då e jag i Gbg o hälsar på vänner till höger o vänster.
En massa skojigt på G närmaste tiden.

Nästnästa helg, Gbg. 12mars kanske klippa mig kort. 13mars kryssning. Sista helgen i Mars, musiktävling i Norrköping (nån som vill med?!). 11 April e de påskhelg. Cinco de Mayo. Och så blir de Sthlm med släkten eller dom ska på Bounce o ja ska hälsa på vänner och så. Sen blir de nog en heldel annat skojigt!!!!

Ska fan bli ett bra år. Hoppas bara att resten löser sig och att pengar o jobb rullar in snart =D


Funderar på att göra nånting i sommar, som att be Daniel om en privat guidad fjällvandring nån weekend i sommar, sugen?!?! Bara o hänga på. Sen ska ja nog låna deras sommarstuga o spendera ett tag där, paddla kanot i spegelblankt vatten, basta vid vattnet och sen hoppa ner i älven, grilla och filosofera i den norrländska tystheten och fiska. Allt detta i midnattssolen...hur skönt som helst, va länge sen ja gjorde nå sånt.


Ne nu ska ja laga mat och sen dra på Innebandyn!


Peace Out!



*M.I.A.* Skulle varit här nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0