Inte sova på fastande mage...

Va tvungen o fixa mig lite nudlar innan jag ska sova känner jag så ja slänger iväg ett snabbt inlägg här så länge. Har även slängt ihop lite grejer i bakmaskinen så ja får nybakat bröd när jag vaknar imorn =D kan man vakna bättre än med nybakat bröd o nybryggt kaffe genom sina näsborrar på morgonen?!?! Haha ne jag tror inte de, ja e kär i min bakmaskin! Lägger bara i ingredienserna och sen ställer in tiden du vill att de ska nygräddat och tryck på start, tar 2 minuter =D och kaffekokaren på timern =P


Ne imorn ska ja banne mig leka med Herr ALexander Nils Sjödin! =P Får se vad vi tar tag i för äventyr =P


"Hej! Jag har bestämt mig för att sluta åldras. Och vill komma i kontakt med en trollkarl. Själv e jag en Griller, hälften grävling och hälften iller."

Hahahaha så jävla rolig!

Ska tanka ner hela MNK, från igår o ha på jobbet =P HAHAHAHAHA dör av skratt



Nu e de nudlar och sen sooooova


Peace Out!


*M.I.A.* Saknar nåt/nån...men e så jävla nöjd nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0