2009...de e då det ska hända...endast 6 år senare...

We're just two lost souls swimming in a fish bowl

Year after year

Running over the same old ground

What have we found?

The same old fears

Wish you were here

Måndag...Tisdag....
Blidde disk o städdag igår..laga goooooda mat, va hundra år sen ja åt stuvade makaroner o köttbullar =D
Sen spela ja poker hela natten, kom riktigt långt i turneringen. Men sen tog de stopp, inte mitt fel...bara otur =P

Jaja idag då, skön dag på jobbet. Hade riktigt kul och massa o göra, hatar när de blir dötid. Hade fullt upp hela tiden så tiden gick fort. Trots att jag va hur trött som helst eftersom ja spela poker till sena natten.
"JAAAAAAAAAG PRATAR MED PEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!"

Hahaha ja dog av skratt!!! Så jävla förbannad =P
 
Ikväll blir de fotboll på tv, kanske blir hemma hos mamma o pappa...har ju inte den kanalen oh då kan ja ju spela poker smatidigt =P
Jaja får se, kanske blir hos Fimpen istället om ja orkar o han e hemma =P




Jo just de, blir nog Norge i Pååååååsk!!!! Fan va kul.

Och nu e de i rullning!!! Planerna ;oP Hoppas hoppas hoppas hoppas...skulle va så jävla kul!!! Vilket boost för mitt liv de skulle bli. Nu finns de inget som stoppar mig och ingen som kan dra ner mig. Ligger på topp, inte varit här uppe sen...hmmm...*tänker*....ett år sen ganska så exakt!

Jaja nu blirre POWERNAP innan matlagningen!



Peace Out!



*M.I.A.* forget?! Forgotten?!

Kommentarer
Postat av: Frida

fast å andra sidan så kommer massa annat att kosta där, som inte kommer kosta här...;)

2009-02-24 @ 20:36:13
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0