Tisdag eller Onsdag?!

Igår va en sjukt förvirrande dagen, va helt säker på att de va måndag men de va det tydligen inte hahahahahhaa.

Hur som helst, NÅN ;oP smsa mig hela morgonen typ vid 08.00 så efter de sov ja till typ 14.00 och steg upp för att hjälpa Frida att spackla väggen så vi kunde tapetsera vardagsrummet innan vi åker.
Åkte sen vidare till Kristina där mamma stått o lagat mat hela dagen, skitgrym fisk soppa gjorde på min egen gjorda krabb-buljong! =D


idag vart de lite sovmorgon igen och upp på stan för att handla lite kläder men de finns ju knappt nå affärer här med killkläder ju!!!! Så de blev ett par jeans som ja blev ganska nöjd med inte helt men ganska =P sen hämta vi Hampus Xbox 360, hem och slipa väggen vi fixa igår så nu ska vi snart tapetsera, eller inte jag. Jag kan inte sånt har inte riktigt tålamodet till de.

Hmmmm...vart nå fel på bloggen så hälften av de ja skrev igår kom inte med =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0