Rastlös



Idag har ja varit sjukt rastlös, vakna för sent och låg bara kvar o läste lite och halvsov i mellanåt.
Steg inte upp helt ur sängen förrens halv tre =P blev en dusch och stressa på med kläderna för o gå till Milla men hon hade redan hunnit sluta jobbet hahahahaha fan att ja alltid e såååå seg men ja försöker o bättra mig =P Så...så bra gick de med den surpricen så de va bara o knalla hem igen hahahahaha.

Väl hemma blev de nya avsnittet av Prison Break, Shark och Friday Night Lights...sen va ja bara tvungen o se lite av min faaaavorit-serie: ENTOURAGE!!!! saknar den som fan men nu sägs de att strejkjäveln e slut i Hollywood så nu börjar snart alla serier igen :D :D :D :D
image1





Fan sen ni eran jävlar så tog jag tag i disken och laga gjordens godaste o nyttig Makaronilåda eller va fan de heter hahahaha Den skulle ni fan ha smakat på men lite kryddstark blev den men fan va god, och ja jag vet att jag inte tycker om makaroner men fullkorns makaroner smakar myyyyyyycket godare ;oP

Nu ska ja ta mig lite mera mat sen kommer väl mamma hem o pappa, ska skriva lite papper till kuk-Öbo så ja får lägenheten nångång. Sen blir de film för heeeeela slanten, Har en massa filmer nu som jag ska plöja mig igenom hela natten, tänkte nämligen vända på dygnet helt nu och bli lite normal. Somna vid en normal tid, stiga upp på morgonen o träna så man kommer tillbaka till sin normala standard som en gång fanns, eller finns fast nu e de väl 372921716 st öl i vägen som döljer de =P
Så nu ska ja se film hela natten o skita i att sova, iväg o träna 07.30 och sen jobba eller nåt...så ja kan sova vid en normal tid imorn.


Ne först blir de liiite mer av den goda maten =P

Tja på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0