Jag citerar...

Vilken helg, ja orkar inte skriva om den nu....kanske kommer senare men galen var den iaf. Kul o träffa alla galna idioter o spår ur lite med folk man älskar =D
En gång om året återgår man till den gamla David =P Dom som känner mig på senare år skulle ALDRIG känna igen mig när ja återuppstår =P hehehehe Jaja skitsamma.
Har egentligen inget o skriva så ska fatta mig kort i inväntan på bättre inspiration.
Ja har nog träffat dig varje kväll/natt nu sen du drog. Inte ett tecken har ja fått, ja förstår mig inte på dom som säger sig se tecken hela tiden. Varför gör inte jag de?!?! =/
Jaja ja saknar dig iaf, hoppas stenen kommer upp snart så du kan få dina presenter ;)
Som den kloka o vackra Audrey Hepburn sade:
"Remember, if you ever need a helping hand, you'll find one at the end of your arm ... As you grow older you will discover that you have two hands. One for helping yourself, the other for helping others."
Stämmer så bra in på mig insåg ja....Jag kan själv =/
Doooh
*M.i.A.*
Saknar dig, vill ha dig här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0