Tisdag, Onsdag eller vad de e...

Haha gick runt på jobbet idag och trodde de va Tisdag och när ja vid slutets dag nämnde de för mina kamrater att de va tisdag titta dom på mig som om jag va dum i huvet och sa i kör: DE E JU ONSDAG IDAG!!! hahahahahaha fan va gött de kändes då =D
Så idag blev de till o handla de allra allra alldra viktigaste ja behövde för o överleva en vecka till på jobbet o hemma i mat väg så ja inte svälter ihjäl, har ju inte ätit lunch på jobbet en enda dag. Klarar mig ju så länge ja får i mig två mackor och mängder med kaffe =P
Men imorn o på fredag blir de iaf lunch =D hahaha vilken lyx =P
Sen vart de hem , diska o plocka lite. Boka tvätt-tid till fredag...ja jag veeeeet, man kan ju inte tvätta på en fredag men ja räknar med att sluta tidigt på fredag så ja hinner tvätta innan kvällens bravader.
Hann med ett bad innan Gardell dök upp med en gigantisk chipspåse och kolla på fotboll, den va dock värdelös men sen gick de en till match som va betydligt bättre!! En massa snack o skit eller heter de skitsnack?! =P


Jaja nu e de lite Ben&Jerry-glass innan sängen, Strawberry Cheescake e sååååå sjukt jävla god!!!

Imorn e en annan dag sååååå....en dag i taget!!!

Peace Out!

Snart blir de Gbg!!!! Fan va kul =D =D =D =D =D


*M.I.A.* nånting som fattas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0