Sliten...

De blev en promenad på stan en kortis, tog en kaffe o snacka skit med Alle o Henke. Riktigt nice men fan så kallt, tur på att kaffet va varmt haha,
Sen gick vi hem till mig en sväng lite grann o kolla tv.

Blev pizza o chips sen, eller en halv pizza iaf och liite pizza. Har ju ingen aptit längre när ja mår dåligt. Men en massa tv tittande blev de och börja se första Narnia-filmen men kunde inte koncentrera mig mer, börja ju svara på en massa intressanta frågor på facebook =P en del riktigt roliga och en del blev man jävligt nyfken på vem som svarat vad =P

Så nu sitter ja här som vanligt o kan inte sova!!! va lääääänge sen ja somna före 03.00 oavsett om de va helg eller arbetsvecka....börja bli lite slitsamt men va fan ja lever ju än så länge.

Snacka om midsommar med Alle, ja kommer inte ihåg nånting från den. minns att ja va hemma o åt med familjen men sen då?!?!?!? helt blankt.
Men i år ska de fan bli en bra midsommar har ja bestämt mig för. Ska se om de några fler som vill göra nå riktgt kul, bara o höra av er i så fall =D

Ne nu ska ja snart hoppa i säng o slå på nånting o se på till sja somnar. Ska ju leka med Johan imorn och lira tvspel. Hör av er om ni vill va med =D



Peace Out!



*M.I.A.* så långt bort...men alltid i mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0