Jag pallar inte mer...

SÅ jävla less på att inte kunna sova om nätterna, hur trött som helst men ändå e jag vaken och kan inte somna. Enda gången ja kan somna e direkt efter jobbet, då somnar ja på en gång men ja kan ju inte gå o lägga mig direkt efter jobbet heller. Och skiter ja i o sova efter jobbet så skulle man ju kunna tro att ja borde vara ännu tröttare på kvällen?!?! Men NEEEJ då, de e samma sak ändå.
Därför måste jag skaffa mig ett kvällsjobb så jag kan tjäna lite pengar när ja ändå inte kan sova =P


Idag då? Tillbaka på jobbet efter en veckans sjukande. Helt ok faktiskt, lite kallt eftersom vi jobba utomhus hela dagen idag =/ men de funka, fick ju köra rally med skyliften hahah
Kom hem, powernappa lite och sne iväg på bandyn. Sjukt kul men de gick så där, bollen ville inte följa mig utan levde sitt eget liv =P Så kan de gå...

Sen har ja bara degat i soffan o kollat tv. Va helt slut i kroppen efter träningen.


Och nu sitter ja här efter att försökt o sova i tre timmar nu =/



Veckan som kommer?!?! hmmm ingen aning, se film, leka, ha kul o träffa kompisar =D


Peace Out!




*M.I.A.* Varsågod, hoppas de va ok o skicka de ;oP

Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbigt det där.. men du verkar ju ha sånt flyt me jobb nu förtiden så det ska väl inte va för svårt att skaffa dig ett kvällsjobb....

2009-02-10 @ 12:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0