Jag e kär...

hahaha i den speedade ekorren från Over The hedge!! haha så jävla skön, så kände jag mig igår framåt små timmarna. Tror ja sett filmen 4 gånger på 2 dar! =P

Igår va de hur kul som helst, först kom Johan tillbaka från sin far. Så blev de lira, sen kom Medde med pizzarullar från Statoil, eller Fredde hade snott dom från jobbet =P Och så kom Alle....vi tvinga honom o ge sig in på lirandet. De gick fan bra, kul som fna va de!!! Alla mot alla, de bara flög kroppsdelar till höger o vänster =D
Sen kom fredde en sväng o sa hej.
Massa chips o kulig stämmning, mobbning på hög nivå =P alla tracka varandra =P
Kul va de iaf, går inte o berätta för er som missa de =P
Jo just de, Fimpen kom förbi med Mika o sa hej en kortis innan dom åkte hem med Henke som också kom efter jobbet.


Ne man kanske ska resa sig ur sängen o duscha eller nåt. Ska ju fixa hemlisar till kvällen ju. Blir Kim som fyller idag och sen kanske en sväng till Madde med om hon e hemma =D hon fyller ju också.
Sen vet ja inte, blir nog lugnt för mig med drickandet. Har ju en del o tänka på, de e ju snart sommar =P hahahahha eller inte!


Ne....

Scott pengar?!?! hahaha jo säkert! =P



Peace Out!




*M.I.A.* Jag vet vad jag vill, jag vet vad jag kan, jag vet vad jag kan få......men de går inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0