ingen förbättring men inge försämring heller...

Mår fortfarande som en överkörd igelkott på E18 till Oslo som nån stackars vägarbetare håller på o skrapar upp från backen!!! Men idag fick jag iaf sällskap och vara sjuk. Johan kom på eftermiddagen så de bar direkt av till Fredde o låna spel till Xboxet, Call of Duty 4. Där låg Medde och spydde och sket sig torr =P Köpte med en mjölk åt han. Apropå sjukdom, prata nyss med Alle, han har samma fel som jag. Undra om ja smitta honom igår =P Bara ja inte smittar ner JOhan med, han ska ju komma hit åp torsdag och ha en weekend framför xboxet, Vi ska ju varva Halo3, lite trist att man inte kunde köra Co-op på Call of Duty4 =/

På lördag fyller ju Kim år så de blir väl iaf några bärs om jag inte blir värre, ska inte dricka så mycke längre. Jag måste ta det lite lugnt och börja sällskaps dricka i så fall om jag inte e chaufför. Dels för jag har dåligt med Lire och dels för att jag blir så konstig nu för tiden. Dags o skona min omgivniong lite nu =P

Ne hörrni nyfikna läser, prata med en vän härom natten. Och vi båda kom fram till att vi får ju nästan aldrig några kommenterar på våra inlägg längre, förr va de iaf minst ett par stycken. Vad har hänt?! Har ju iofs haft skrivkramp en månad eller så men nu har ja fan kommit igång igen som fan =P

Städa ju mitt akvarium häromdagen när ja blev trött på att bara ligga i soffan och må dåligt. Nu e de så reeeeent att när man står med ansiktet upptryckt mot glaset så känns de nästan som man dyker omkring i Stilla Havet!!! De ni, fy fan va fint dfe e nu, fattas bara några nya fiskar oc h lite mer fiskmat =P Men jag blir ju aldrig av med min mobbare till sk så jag kan inte köpa nya för då äter han bara upp dom =/ och jag har inte mage o döda honom, han har ju trots allt varit med några år eller iaf ett år =P
Apropå fiskarna, prata med en kompis om dom igår. Jag kommer fan inte ihåg vad dom e döpta till =( de e ju fan lite pinsamt. Ve tiaf att en heter Bettan, men vilken?! och dom andra då?! =P
Nån som minns?! ja orkar inte leta igenom gamla blogg inlägg =P


Hela kvällen har jag försökt skicka telepatiska tankar till mina vänner för min telefon ligger så långt bort =P Att dom ska komma hit med nå smarrigt till mig, typ kycklingsoppa eller youghurt eller nåt sånt. Men de har tydligen inte funkat för ingen har kommit =P haha får göra ett nytt försök imorn, ska kanske ligga o va sjuk med Alle imorn. Kan bli riktigt nice!

Ne nu e de sängen som gäller och en film så ja inte sover bort hela dagen imorn =P


Peace Out!


*M.I.A.* Time to get back to the old me...

Kommentarer
Postat av: Low

Jag sätter 100 spänn på att Milla döpt nån utav dina fiskar till Torkel? :P

2009-02-04 @ 00:47:30
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: Frida

Oskar!

2009-02-04 @ 16:28:39
URL: http://fridayazdany.blogg.se/
Postat av: Millifjonkan

Hahaha jaa, Torkel är ju en, dom andra kommer jag faninte ihåg. Säkert alla fula namn du kan komma på.

2009-02-05 @ 17:33:32
URL: http://miiillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0