Nu kanske de händer saker o ting

Så nu e facket inblandat så då kanske de blir lite ordning o reda på företaget =P

Sjukt skönt va de o komma iväg o träna idag för en gångs skull, men resten av veckan blir dryg. Ska vara i Karlstad tills på torsdag kväll =(
Så ni får väldigt gärna höra av erpå mobilen på kvällarna så ja har nåt oi göra =P


Ne nu ska ja packa o sen sova, måste upp extra tidigt imorn om ja ska hinna fixa saker o ting till päronen innan dom kommer för ja e ju inte hemma.

Fan va illa de har blivit, ja komme rinte ihåg nånting längre =( De e nästan skrämmande, ja lägger ifrån mig saker o ting och hittar dom inte sen, ja har inte ett minne av de. Folk säger saker o ting och jag minns nästan inget. Och ja säger o gör saker ja inte minns att ja sagt eller gjort =( De här börjar bli skrämmande hur dåligt mitt minne har blivit ='(
SÅ bara så ni vet, jag LYSSNAR men mitt minne vill inte spara de ja får in =( jag vete fan vad ja ska göra längre, de har blivit värre o värre. De e fan inge kul o ge fan i skämta med mig om de, för de e fan inge roligt längre!!!!! Hjälp mig istället.
Ja har köpt 40st frimärken till mamma som ja skulle klistra på kort ja skulle skicka åt henne. Och ja MINNS inte vart ja lagt dom, jha har letat överallt. Ja skulle ha gjort en massa saker åt päronen nu när dom varit borta, ja kommer inte ihåg en enda sak dom sagt att ja ska göra =(

Jaja nu ska ja dra mig tillbaka. Hör av er =P



Peace Out!

*M.I.A.* Here without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0