De va visst längre sen än ja trodde...

som ja skrev här =P

Men har väl inte haft nå speciellt intressant eller ork o skriva nånting.


Men en hel del har väl hänt, sluta jobbet i onsdags och dagen efter fick jag ett samtal av en annan chef som ville ha mina tjänster (hahahaha inte sånna tjänster =P) Så nu nästa måndag börjar jag på Kumla fängelset och dra elkablar så de ska bli riktigt kul. De e ju Payman AKA Betalmannen AKA Oksana hahahah =P som fixa det åt mig, tack som fan. Ännu ett jobb som jag inte behövt söka, dom bara kommer till mig =P

ANnars då?!?!?!?! Hmmmm funderar så de ryker, ne fan de va visst min cigg =P kul, nja inte direkt hahahaha

Skulle bli Paintball i lördags men som vanligt så banga folket ur så det blev inge, sista gången ja försökte få mina vänner o hitta på nåt. De blir ju aldrig av ändå. Så de blev bastufest hemma i min lägenhet, jag  Henke o Alle. Sjukt kul hade vi. Nästa gång ska vi va flera hoppas vi på men alla e ju så skeptiska till o göra saker som inte innehåller alkohol i en soffan med samma människor, samma diskutioner, samma skämt, samma ställe. Då skiter dom i de istället.
Jag e fan inte bitter bara less på att göra samma saker hela tiden. Men nu i helgen så blir de lumpen-reunion och där händer de alltid nånting och speciellt när man som minst räknar med de. Konstigt med dom galningarna. Förra året innehöll de näst intill matkrig på Kristinehamns finaste krog med tavlor värda uppåt 25000kr på väggarna som hängde lite snett när vi ätit klart hahahhahhahahaa går inte o förklara på blogg, de ska upplevas hahahaha.
Tänk att de redan gått ett heeeeeelt år. Minns exakt var jag va med mitt liv för ett år sen. Stod på Kofoeds balkong o prata en hel del i telefon när ja va på reunon, för de e inte så många som röker i de gänget. Så de vart en hel del samtal till dig om ja minns rätt =P

Annars har ja haft lagfest på lördagen som sluta i katastrof näst intill hahaha, gick hem från biljarden för o byta om. SÅ gick aj till O'Learys o vänta på dom andra o tog en öl så länge. Men dom glömde bort mig så där satt ja ensam o drack =P SÅ de blev ett snabbt samtal o sen ner till Medde o festa med honom. Sen drog vi hem med ungefär hela McDonalds hahaha och film men ja decka o de gjorde nog han med =P

På onsdag blir en sväng till Stanley o fixa med tatueringen som han ska skissa upp o så. Och hoppas ja kan börja med den redan då o blir klar under torsdagen =D

Idag blev de innebandy igen, sjukt kul men lite trist för dom flesta va på ÖSK-matchen så de blev utan målisar. Men de va sjukt kul ändå o så jäääääääääävla roligt. Snart börjar inomhus-fotbollen och sen kanske två pass till med innebandy plus innebandy matcherna....så nu jävlar e ja tillbaka i högform =P ingen mer ölmage här inte  =D

Fan ja har börjat spara pengar nu till min utlandsresa. Va såååååå fruktansvärt nära att åka till London imorn bitti till Torsdag men valde o spara pengarna till en solresa istället. Vill ju till Jamaica, all-inclusive för 12 000kr =D hur nice som helst!!!


Nu e skriver ja mest för att fylla ut, kommer knappt på nå mer o nämna =P

OOOOPS Greeeeeen Light!!!

hahahaha kul med intern skämt på bloggen eller hur Alle? ;o)

Jo just de, ja har ju fixat min popcorn Hour nu och lagt in en maaaaaaaaaassa filmer som vi kollat på. Riktigt gött o se film innan man somnar, har ju till o med laddat ner alla avsnitt av Dr Snuggles från när man va liten....riktigt roligt o somna till =D

"Can't Face" haahhahahahahah sjukt rolig film, Love Guru.


Nu har alla mina favorit serier bärjat igen så ja har fullt upp med att kolla på dom, plus alla nya serier som kommit.

1. Entourage
2. Californication
3. Generation Kill
4. Nya Beverly Hills 90210
5. True Blood
6. Dexter
7. Weeds
8. Heroes

Så nu väntar jag bara på att Lost ska börja igen.


Ne nu e de dags för en film o sova.

Peace Out!!




*M.I.A.* Redan gått ett år!!! =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0