Wrrroooom Wrrrooomm

Jag köpte mig en bil idag som jag egentligen inte har råd med. Men de blev en bra investering iaf, nu slipper mor min stiga upp onödigt tidigt bara för ja börjar en halvtimme tidigare än henne och åka med henne. Och jag slipper sitta och vänta på att hon ska sluta´jobbet eller vänta på tåget. Och komma hem senare än jag borde, nu kan jag göra saker efter jobbet som att åka o träna direkt eller handla elelr leka med nån =D

Skönt som fan e de iaf, blev en gammal Audi 100 iaf. Men jag ska ju ändå bara pendla med den typ.



Ne nu ska ja väl ta mig en macka eller nåt o glo på tv för de finns ju ingen rolig o prata med på msn heller, alla e lika grinig som jag ju =P och två negativa sidor går ju inte ihop vet ju alla =P

Peace Out!


*M.I.A.* eeehh oookeey, kul...kul jul! =/



"And I find it kind of funny, I find it kind of sad
The dreams in which i'm dying, Are the best I've ever had
I find it hard to tell you, I find it hard to take
When people run in circles its a very very mad world"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0