Vecka 44

Kommer inte på nån annan fyndig rubrik =P

Har egentligen ingen aning om vad ja ska skriva idag heller så jag får väl se framåt o se vad som händer =P

Imorn blir de hård träning på gymmet med Payman, ska bli sjukligt skönt!!! Äntligen nån som tränar ordentligt och hårt. Nån som kan pusha på en så man får sig en ordentlig genomkörare. Vi ska väl köra 3 gånger i veckan hade vi tänkte, måndagar, onsdagar o fredagar om han gillar Haga förstås. Hoppas de =D

Torsdag har ja inga idéer eller planer iaf. Så ja tar kvällen som den kommer, hoppas iaf på att få tvätt-tid så ja har rena kläder till helgen =P kan va bra o ha
Och apropå helgen har ja då inte den blekaste om vad som händer =/ dom flesta ja känner ska på maskerad hos nån brud men dit har ja ingen större lust att gå, inte Medde heller så de ser ut som han o jag ska hitta på nå kul och ragga upp nån annan fest att gå på. Känns som man redan vet hur den festen kommer o sluta....känns som de har blivit en vana nu, för en del....så jävla tråkigt faktiskt =( men men vi hittar säkert på nå kuligt tillsammans iaf. Vi känner ju fler än bara dom om de skulle vara så annars drar vi väl oss på krogen. Men de va ju iofs lördagen för Fredagen håller ja också öppen för förslag. Har inge planerat.

Så vill ni ha mitt eller vårat sällskap, hör av er!!!!! =D =P


Ska väl försöka ta mig till Henke i veckan också o se hans nya lya med =P


Ne nu ska ja hoppa in i duschen och sen laga mat.

Peace Out!



*M.I.A.* Jag vill ju vara hos dig, men ja kan inte =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0