New job, old friends, maybe new a life too =P

Hade första dagen på mitt nya jobb och arbetsplatsen va Kumla Fängelset! Jag har skrivit på en massa papper om vad jag får göra och vad jag inte får säga typ. Massa hemlisar.

Men de e inte så coolt som de låter, ja får egentligen inte säga vad jag gör för jobb och vilka ja pratar med, hur de ser ut och såna saker typ. Men hur som helst, jag drar elkablar, kabeltv-kablar o internet-kablar och kopplar in o så. De kan ja berätta =P

Annars då?! Jo då de va inge nytt för en rutinerad kille som ja =P Jag har ju ett företag i just den branschen så de va typ bara o fortsätta där ja sluta när ja la företaget på hyllan. Plus att Payman jobbar där o han har ju jobbat med mig i mitt företag innan. SÅ ja hängde på under dagen med honom o han behöver inte lära mig nånting som ja inte redan vet mer än deras regler o rutiner typ. Sjukt kul o jobba med honom! Vi har alltid haft roligt när vi jobbat, tror ja eller vad säger du Oksana?! =P
The Stig va stört skön med ju, han hade ju samma humor som oss ju typ =P lära sig lite nytt material e kul ;oP
Men sen va de ju några andra stolpskott o stjärnor =P
Hästmunnen va ju rolig med eller inte, hon e lite weird. Nyfiken på allt o alla, ska ställa tusen frågor. O skratta till allt o kommentera allt =P
Sen har vi Stig Helmer, han bor visst på en bordgård tills han får lägenhet =P hahahahah han sa inte mycket, va tydligen hans första jobb. Så han gick mest med armarna i kors o titta på när alla andra jobba o sa inte många ord hahahaha
Den tredje nya verka vara skön, känner igen honom men kan inte komma på vart. Ska ta reda på de iaf.

Sen förutom The Stig så va dom andra Oldisarna rätt ok, Paul eller Pål eller va han hette va ju ett av stolpskotten. Han sa då fan inte många ord heller o titta mest ner i bordet när vi fika hahaha resten fick ja inte så mycke uppfattning om eftersom ja va på ett annat ställe.


Sen efter jobbet så drog ja ensam till Marieberg o handla lite o sen ikea, sen vart de en massa korv o chips där som ja nu kom på att ja glömt äta....chipsen alltså =P

Sen snabbt hem, vila o sen iväg till innebandy-träningen. SJukt kul som vanligt....snart börjar serien =D


Ne nu ska ja nog laga en snabb lunch till imorn o liten frukost, sen lägga mig i sängen o somna till Dr. Snuggles!!!!!
Måste fan va pigg imorn, Spinningen e ju nästan direkt efter jobbet. En massa träning på gång nu, ska fan i min låda bli vältränad igen som jag en gång i tid va när ingen utav er kände mig =P

Mitt schema kommer att se ut som nåt sånt här i höst  o vinter om allt klaffar:

Måndag: Innebandy
Tisdag: Spinning
Onsdag: Vila / Gym
Torsdag: Bodypump
Fredag: Vila
Lördag: Innebandymatch och inomhusfotbollsmatch, båda i Korpen
Söndag: Vila

Och nånstan där ska ja lyckas pussla in Kampsporten som vi börjar på i höst, De blir antingen Shootfighting eller Vale Tudo. Förmodligen på MMA i Örebro. SÅ du lär ju pendla på kvällarna =P
SKa bli sjukt kul, för nu har ja äntligen nån o gå med och inte bara en utan tre stycken som ska börja ihop. Coolt o sjukt kul ska de bli =D=D=D=D


Ne nu va de ju sysslor o göra innan sängen kallar!



Peace Out!



*M.I.A.* .......................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0