Lider

DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD!!!!

Ja e helt död idag, träningsvärk som heter duga!

Gör ju inte saken bättre att ja drömmer att jag e i england och bor i en källare. Där de e en fjant som knackar på dörren fast ja ligger o sover. Så ja går upp för trappen som aldrig verkar ta slut. Och vem står i dörren?!?!?! Jo ormen från Robin Hood, den tecknade =P Han håller upp min klockradio som ringer för fulla muggar. Ja snoozar och går ner igen, tror ni inte den lilla masken följer efter mig och sätter på kaffe och får för sig att berätta om sin dag när ja ska somna om. Han verka inte fatta att jag inte jobbar mer eftersom jag e i England.


Sen vakna jag iaf av att min klockradio ringer på riktigt.


Peace Out!



*M.I.A.* Hoppas, vore kul!

Kommentarer
Postat av: Frida

hahahahaha du har alltid så roliga drömmar...

2008-10-30 @ 18:12:23
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0