har ingen fyndig rubrik o skriva =P

Skönt o börja jobba igen.

Fast i fredags blev de mindre kul, mådde dåligt hela dagen o precis innan vi sluta så spydde ja. Så fredagskvällen blev till o se på tv, sova o må dåligt men idag mår ja myyyycke bättre men hyfsat utslagen. Men blri ja pigg till kvällen så drar ja nog ner till O'Learys o ser på fotbollen. Om ja orkar eller så ser ja den här, kanske tvingar hit nån med öl =P

SÅ jävla festsugen nu så ja vet knappt vad jag heter


Äh ja vet inte vad ja gör här, ja ahr ju inge o skriva.


En sak har ja då fan märkt, folk hör av sig mindre ju mer man skriver här. De e ju kul =P


Peace Out!!!



*M.I.A.* .........

Kommentarer
Postat av: Frida

hoppas vi ses snart! saknar dig!!!

2008-10-12 @ 11:17:10
URL: http://fridayazdany.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe det med att du är så jävla bra och att jobben söker sig till dig och inte tvärtom, ville jag bara skriva en liten snutt om!



Du vet att det kallas för Allmosa ;) Detta påminner lite om Ellen Degeneres show, där hon hjälper folk med bekymmer. Man kan säga att jag är Ellen och du är personen med bekymmret!



Tyvärr orkar jag inte skriva mer då jag ska hamna i koma nu!



Syns imorrn!

2008-10-14 @ 21:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0