Bad

Bada e fan underskattat när man har en bärbar dator =P

Har legat i badet i nästan 3 timmar och kollat på film hahahaha
Varmt o skönt och nu e jag fan ren! =P

Har faktiskt ingenting alls och skriva eftersom ja skrev förut...och igår =P de borde egentligen räcka men e man rastlös och uttråkad så e man =P hahaha...skulle ha följt med pojkarna ut en sväng iaf, hyfsat sugen och törstig e jag, va länge sen man va ute mitt i veckan men va fan en tisdag e ju inte roligt o gå ut på...de e ungefär som o gå ut en torsdag, också helt värdelöst och slöseri med pengar egentligen. Sparar mig nog hellre till helgen och hoppas att de blir en riktigt grym helg.

Ne nu e de dags för och se första avsnittet av Fringe, somna ju första gången jag såg de =P haha sen e de dags och sova. Har ju ändå inget annat för mig. Ska ju upp tidigt och gå innan jobbet. Har ju börjat mitt nya nyttiga tränings liv nu =D dags o träna inför Beach 09 hahaha =P



Peace Out!



*M.I.A.* har faktiskt inga kommentarer denna gång =(

Kommentarer
Postat av: Frida

jag har också blivit duktig... tränar 2-3ggr i veckan... skulle gärna träna mer om ja kunde, men jag har ju Saga :)

Men det är ju ganska bra iaf...:)

åh, va jag önska att du också kunde komma upp nu, längtar till jul!

2008-10-28 @ 22:48:25
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0