Sabai

Blev lite segt o tråkigt party igår, va lite kul i början och lite grann i mitten. Vart så tråkigt hhos mig så ja skicka ut alla o gick till MM men dit kom inte alla in och Alle skickade ja med Sara så hon slapp gå hem själv plus att ja vet att han innerst inne ville hellre följa med henne. Så ja drog med mig Kim till Stället för han kom inte in på MM men han försvann på den lilla biten så helt åplötsligt så stod ja ensam på Järntorget =/ Kul jul liksom så ja ringde upp den enda ja visste som va ute på krogen och som skulle svara =/ De fick bli Henkes syster som va på Stället...va iofs rätt kul där, gay o transa folk där som klätt ut sig, hahaha ritkigt roligt. Vart en hel del shots o sen efterfest hos Fredde med lekar som Jag-har-aldrig och sånt =P tillbaka till 2000 =P


Ne nu har ja precis prickat in alla rätt på travet, tyvärr inga skrällar så de blev visst bara ett par hundra...trist men men fortsätter min svit på 9 raka tipset på travet med bara ett fel eller mindre, så snart kommer väl miljonerna =P hahahahhaa


Nu kör ja o Alle fotboll med pling, blir ganska många mål idag så de blir några klunkar hahahaa....en klunk varje gång de plingar till på fotbollen =P


Ne ska fortsätta prata nu, ska iväg med Henkes tv som han köpt av mig om den nu får plats i hans bil annars får ja köra dit den imorn.

Peace Out!


*M.I.A.* Saknad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0