Produktiv dag...

Idag steg ja upp 09.00 lite för ja va tvungen men de va fan skönt o va upp i tid trots att ja bara e hemma. Gick iväg till farbror doktor vid tio. Han tyckte helt tvärtemot sjukgymnasten och gav mig en hel uppsjö av tabletter som ja ska knapra istället för en spruta så nu e ja sjukskriven till 14 december vilket jag INTE INTE INTE ville!!!! Ja som hade förberett mig på sprutan o sen bli frisk för o jobba. Men icke då.
Får inte lyfta eller använda armen mer än nödvändigt eller som axeln tillåter mer än när ja ska göra mina övningar. Sen blir de sjukgymnast besök nästa vecka om ja lyckas få nån tid.

Efter besöket skulle ja köpa mig en mikro men glömde helt bort de så ja får dra iväg sen o köpa den. Istället blev de lite serier o lunchätning hemma. Sen tog ja tag i de hela och börja städa och diska, går faktiskt rätt fort om man bara tar steget o börjar.

Och nu sitter ja här, ska nog iväg o inhandla mikro o hälsa på Boyzen in tha hooooooood o ta en cigg. För ikväll e de afterwork med jobbet, eller iaf en liten del....kaaaanske =P

Och imorn kommer nog Johan o leker med mig, ska bli himla kul. Köpa lite julklappar och ha oss =D


Peace Out!


Bullet For My Valentine 7dagar kvar!!!! =D


*M.I.A.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0