Jag kan inte sova....

Jag är hur trött som helst känner ja o håller på o somnar hela tiden men precis när ögonen e som tyngstast så åker dom upp fort som fan o blir pigga igen. Jag vill verkligen inte iväg imorn.

Va hos sjukgymnasten idag på eftermiddagen för o kolla min onda axel, de tog väl honom inte många minuter o armböj innan han så fint kläckte ur sig att jag åkte på en överbelastning i axeln, förmodligen genom för hårt tränande och sen att mitt jobb kräver en massa arbete för axeln inte gjort saken bättre. Slemsäckinflammation hette de tydligen och sen log han åt mig och sa....antingen kommer du bli sjukskriven i ca 4 veckor och sen kommer du förmodligen ha problem efter de eller så kommer de tillbaka ELLER....då blev ja liiiiiiiiiiiitte nervös.....eller så tar du en Kortisonspruta i axeln som dom sticker in mellan lederna (eller nåt sånt) och har ont en vecka sen är de bra och du kan börja jobba igen!!! =/

Ja jätte kul tänkte jag, och syfta direkt på sjukskrivning men kom snabbt fram till att ja har inte råd o vara sjukskriven SÅ länge och sen dessutom KANSKE ha fortsatta problem. Så nu har ja börjat vänja mig vid tanken och köra in en 7 meter lång spruta i axeln, och de roliga e att dom säger att de typ tio gånger ondare i axeln i två dagar efter att ja tagit sprutan än vad de gjorde innan dom gör de, precis vad ja längtar efter!!! hahaha, ne fan de e förresten inge kul =P

Dom som känner mig väl vet att jag inte alls e förtjust i sprutor på nåt vis!!!!!!!!!!! Ja e fan inte så kaxig när de kommer till sprutor. Och att sjukhus ger mig lika kalla kårar som ljudet från Law and Order och en vääääldigt illamående o svimmande känsla gör ju fan inte saken bättre, ja måste nog ha hart traumatiska upplevelser från sjukhus i mitt tidigare liv eller när ja va lite, vad gjorde ni med mig egentligen när ja va lite!?!?!? =P

Så nu kanske ni förstår om ja inte kan sova =P ja e inte den coolaste o kaxigaste killen just nu =/
Mår illa bara av tanken, ja som ber tandläkaren dra ut mina 4 tänder bara för o slippa bedövningsSPRUTAN! hahahaha fast lite sidoinfo så fick jag inte slippa den men däremot fick ja alltid lustgas =P
Kanske ska be om de imorn med, men då måste ja fixa nån som kan hjälpa mig hem. Får ju tydligen inte köra bil då och man ska väl helst ha hjälp hem så man inte får föra sig saker o göra på vägen hem =P hahahahahahahahaha de va dom sa sist ja fick de, men då va ja så pass smart så ja satte mig i tandläkarens fikarum o roa mig själv med en massa Bamsetidningar som tydligen va hur roliga som helst =P hahahahha



Ne nu ska ja göra ettt försök till o sova iaf.


Fan va kul, ja lyckades byta mina trummor till GH World tour och dom råka glömma att de låg en mikrofon i kartongen så nu har ja 2st mikrofoner...plus att ja köpte mig Lips (Xbox360s version av SINGSTAR) hahahah ganska kul även fast ja uppenbarligen INTE kan sjunga när ja skulle så de funka =P
Blir nog kul i helgen, nu e de inte bara två stycken som sitter o spelar, nu kan vi nog va upp till fem stycken på en gång =D en på trummor, en bas, en gitarr och kanske två som sjunger, har ju inte kollat om man kan va två på sång på GH World tour =P



Peace Out!



*M.I.A.* Fan va ja inte vill iväg imorn o fixa axeln egentligen =/ =/ =/ =/ =/

Kommentarer
Postat av: Frida

stackars min lilla storebror... jag lider med dig...

som dom sa till mig efter förlossningen, då ja skulle få bedövningsspruta i ryggraden "det är är ingenting, du ar ju nyss fött barn" O det är ändå fan enklare än nå otäcka sprutor.

pusspusspuss på axeln ;)

2008-11-25 @ 16:50:52
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0