Helgen e slut o veckan börjar om nu...

Har varit en ganska bra helg trots allt, speciellt då ja heeeeeela tiden vetat att Milla, Lollo o Bo har varit på världens häftigaste helg!!! =P riktigt avundsjuk men ja får ta de nästa gång =P Får höra allt om de o ch hoppas hon tagit en miljon bilder så man får se!! =D

 Fredagen kom o ja hämta ut mitt nya GH World tour och med min vanliga tur höll ja int epå att få ut paketet först men efter lite lögner så gick de bra =P
Sen så visade sig att ena trumman va trasig, sjukt trist. Och mikrofonen går inte att få igång, så imorn ska ja svänga förbi Game och höra med dom om ja kan byta allt där direkt eller hur jag gör.

Så de blev o sitta o lira hos mig ett tag, sen så kom de lite folk o förfesta, Stampe, Frippe, Jonny, Alle, Singstar o Melissa, Fredde o Fimpen bland annat. Så gick vi vidare sen till Nico på söder o stor villa fest, riktigt jävla kul va de fast ja tog de relativt lugnt som vanligt nu på sistone. Roligare så! =P Hahahahha Va tydligen farlig för ja va visst medlem i Bandidos va de två stycken som ja, dom hade tydligen sett mig på deras club förut =P hahaha ja just de, jag...eller hur =P Så dom tyckte ja skulle slänga ut folk om dom störde, visst visst sa ja o skratta vidare.
Sen vart de lite strul där, nån som hade rivit sönder räkningar o grejer tydligen så ja tog min box o gick hem o sov, hann halka omkull i snön som hade vräkt ner hahahaha låg där o sprattla o hoppades på att ingen såg mig sen passa ja på o göra en snöängel o få en skrattattak för mig själv =P kissa på vägen och tända en blöt cigg i kylan vilket inte va helt lätt kan ja meddela, så de blev en jävla massa svordomar haha =P

Lördagen börja luuuuuuuugnt med en massa städande och hälsa på mamma. Sen kom Johannah från Karlstad på besök, riktigt kul o snacka gamla minnen, va säkert 3 år sen sist vi sågs. William har tydligen hunnit bli åtta (har ja för mig hon sa) Och nästa vecka kanske hennes man kommer på besök för han ska lira match i örebro så då e de hans tur o festa här hahaha. Om ja inte tar de lugnt vilket inte kommer hända, för Johan ville leka och på söndag så fyller ju Fimpen år så då har ja lovat att följa med på Björnis men de blir himla lugnt då. Iaf Vi satt bara hos mig o fixa sig o ja laga mat så länge. Sen kolla vi en film o snacka....sen dök de upp lite folk. Vart lugnt för mig igen, Sen blev hon lite sjuk på kvällen och tyckte de va en bra idé att somna vid porslinskoppen =P tills ja fick bära henne till sängen typ hahahaha sånt som händer när man inte e van =P
Själv tog ja några cigg med Johan o Fredde på telefon sen somna ja med.

Idag har varit seeeeeeeg, legat o kollat på film heeeeeeeela eftermiddagen förutom när vi va ner o handla ätbart o pizza, sen mer film och sen åkte hon hem till sin man och till sin häst. Så ja åkte hem till mor o far på middag, rusktigt gooooooooooood älgstek!!!!!!!!!!! fick med mig en lunchlåda med =D

Drog till Henke o hämta honom o vidare o plocka upp Stampe för o köpa öl till dom. Sen satt vi hos Fimpen o lira FIFA...hahahaha Alle va pinsam som vanligt kom vi fram till men de vet vi ju redan =P hihi
Och nu e jag här och ska slå på Fringe innan ja ska sova, e ju en dag imorn med.
Får fan inte glömma oi ringa vårdcentralen direkt imorn så ja får en tid =/ Har slitit sönder nåt i axeln känns de som, lite svullen o benet sticker upp lite mer än vanligt =P Har levt på Voltaren Gel men de har ju fan inte hjälpt mer än att ja inte e öm bara ren smärta o stel. Men men, nånting e fel där iaf =P kanske ska passa på o kolla upp resten med =/


Ne hörre ni ni! Nu e de dags o sova.

Peace Out!



*M.I.A.* Hoppas du hade The time of your life, o delar med dig nån kväll så ja får höra =D =D =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0