Glöm inte maten =P

Höll på o elda upp köket förut....glömde heeelt bort att ja laga mat så smöret i kastrullen tog eld så när ja kom från toan så va de en meter höga lågor på spisen, panik som ja fick va ja så jävla korkad att jag skulle släcka fett som brinner med vatten!! =P Men då blir de ju bara värre och lågorna stod ändå upp till taket =/ skvätte hett fett överallt, inklusive mitt finger =(
Så nu e de hyfsat sotigt i mitt kök trots att jag skrubbat bort de mesta. måste hitta nåt bra medel o ta bort resten med. Fick vädra som fan också så nu e de svinkallt hos mig =/


Skönt att han äntligen träffat nån som han bryr sig om. Kanske han får ordning på saker och ting, hoppas de. Har varit lite väl mycke av de goda nu på sistone tycker ja personligen men men inte mitt ansvar men ja bryr mig. Hoppas de går bra bara.


De va den helgen...börjar lessna på de mesta nu. Orkar inte bry mig om nåt längre. Känner mig inte riktigt nöjd med nånting just nu, vet inte varför eller vad de e och det stör mig. Känner mig vilsen och inte alls glad. Eller egentligen e det en massa saker men inget ja tänker ta upp. De e mina egna bekymmer men de känns tungt iaf.

Peace Out!


*M.I.A.* Säg till om ja kan göra nåt...minsta lilla grej =/

Kommentarer
Postat av: Frida

men david!!!! du får skaffa en brandsläckare om du ska *ålla på så där...;)

2008-11-03 @ 18:44:39
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0