Ensamhet...

Sov ut ordentligt idag trots att klockan ringde 05.30, 06.00, 06.25, 07.00 och sen ploga dom vägen men de gick bra ändå.

Steg upp, åt frukost, betala räkningar och sen vart de och lira skiten ur trummorna fast kanske inte riktigt, axeln höll inte så bra som ja trodde när ja vakna o inte hade ont. haha men fan va kul de e!!!! Har lyckats låsa upp massa låtar nu, bland annat System of a down - B.Y.O.B!!!!!!!!!

Och min andra favorit som e helt perfekt inför nästa vecka!!!! Bullet for my valentine - Scream aim fire!!!!!!!!!!! Som jävla tynga låtar =D

Tyngstaste!

Och nu har ja äntligen fått igång min hårddisk så nu får ja äntligen se mina favorit serier.

Va nere på stan en sväng förut, klippte mig och köpte sjukt fula långkalsonger, pyjamasmysbyxor och ett par sjukt fula vantar, de va ju fan kallt insåg ja ganska snabbt. De va fan ingen som ville följa med, roliga vänner =P
Antingen jobba dom, va sjuka, eller bakis...de e fan inge kul o gå på stan själv men de va riktigt skönt. Mötte iaf på Emily o Kim en sväng.

Ne nu sitter ja här o ser på Entourage sen blir de till o låsa upp fler låtar på nya GH.


Nån som vill va med på trummor o sång?!?! =P


Peace Out!


*M.I.A.* Snart e de jul o jag kommer skämma bort dig så gott de går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0