Bättre sent än aldrig...

Följ min blogg med bloglovin



Va ett jävla tag sen ja skrev nåt, har inte riktigt varit på humör. Haft en massa tankar snurrandes i huvet men de löser sig säkert.

Vad har hänt då?! Inte mycke egentligen. Har väl nästintill isolerat mig från dom flesta, bara varit för mig själv o så.

Förr förra helgen så va ja med Johan hela helgen, och jobbade lite med en sväng. Va hos honom o åt middag sen drog vi hem till mig o tog några öl bara sen en luring på stan o kolla läget på MM o pasta. Träffa på Lollo där o snacka lite bajs o skojsa lite grann. Förra helgen va typ en meningslös fredag, tog några öl med Kim o Tommy hos mig sen drog vi till pizza i Varberga o tog varsin öl i väntan på dom andra så drog vi till nån Singstar, vilket va totalt kasst. Så ja tvinga Henke o köra hem mig vid ett typ. Lördagen däremot va hur grym som helst, Fimpen kom o tog nån öl sen skulle ja iväg till Karlskoga o kolla på Thyroes (polares band) men eftersom inte Milla o dom skulle med så fick Fimpen heta Milla o följa med istället hahahaha, va inte så mycke folk men faaaaaaaaan va grymma dom va. Trodde inte alls dom va sååå bra, trodde mer att de va som ett vanligt kompis/hobby-band men dom va tokbra....ska festa med dom om några veckor då dom ska spela in sin skiva i Örebro, ska bli skoj. Den kvällen sluta iaf med flaggstångsklättring och decka i bilen =P fick dock inte med mig nån flagga men däremot ett flaggsnöre hahahhaha =P

Annars har de inte hänt nåt mer, jobba, tränat, sovit i mängder, och bubblat i måndags.

Ne nu ska ja lyfta lite skrot innan ja ska duscha.



Peace Out!!!




*M.I.A.* GE MIG MOSHI MOSHI!!!! ;oP Snäääääääälla ;o)

Kommentarer
Postat av: Frida

det *är va lite jobbigt att läsa... utseendet alltså...

2008-11-19 @ 17:53:00
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0