Truck puck

Fy fan vilken jävla piss dag på jobbet, dåligt väder...allt gick fel.

Välte en jävla massa pall när vi lasta med nya trucken, ska ALDRIG mer köra den där gamla flintstones-trucken!!!! han får fan i mig köpa en ny eller anställa en annan. Tror allvarligt talat att ja ska leta efter ett nytt jobb!!!! De här funkar inte, ja lämna ett dygnet runt jobb med EN arbetskamrat och fick ett annat, enda skillnaden e att jag ligger i Karlstad hälften av alla dagar och de e inte värt pengarna har ja kommit fram till, kanske ska se om inte Fredde kanske kan fixa jobb hos honom....nu har ja ju ingen hemma som väntar på mig eller som jag vill vara med till skillnad från när ja fråga honom sist =/ Så då kan ja ju lika gärna jobba natt nu. midre betalt om ja fattat de rätt men heeeeeeeelt klart värt de o va hemma i Örebro varje dag bland sina vänner och få fler arebetskamrater o lära känna nya människor.
Tror de får bli så, trots att ja gillar jobbet ja har nu o han ja jobbar med men de blir trist o va med samma person varje dag och vissa gånger dygnet runt o ligga i ett rum i Karlstad om kvällarna och inte göra nånting förutom o äta chips o godis och titta tv4 eller tv6 =P


Grattis Mickis!!!! synd att ja inte kunde vara med i fira men får väl ta de när ja kommer hem, kul att du träffa Syrran o Saga....de vill jag med göra, nu när hon äntligen kommit ner o hälsa på så e ja i Karlstad hela arbetsveckan och ser ut att måsta vara de nästa vecka också!!!!!!!! Jävla kuk jobb!!!!!!!!


Ne nu jävlar e jag på sånt dpligt humör igen som vanligt dom senaste månaderna, skenet bedrar kan ja tala om för er =/
Sen e ja så jävla trött på folk som lovar och bara snackar men de händer aldrig nåt....och ja jag vet, gör även jag o många här i världen men men ni har ändå ingen aning om vem och vad ja snackar om ich de har ni inte med o göra heller. Och hur fan får folk reda på min blogg, människor som ja endast träffa en gång o sagt hej till en gång genom vänners vänner typ, e inne o läser min blogg o kollar min bilddagbok, hur får dom reda på vem ajg e när ja bara säger hej ( ja jag vet att de finns nåt som heter google)?!?!??!?!?! vad vill ni mig?!?! ähhh ja vet....bitter som fan e jag bettan!!!
Men nu e de inte mycket som känns rätt, letar reda  på resa ner till "Mitt andra hem"-Kos!!!! men dom e ju så jävla dyra, där va de då fan inga problem, levde livet o ha de gött!

*goda tider*

"goda dagar e förbi"

de e så sjukt kul här =P =/
De e jävligt konstigt att man hör bara från folk när man e hemma, så fort ja inte e i stan så e de ingen som hör av sig. Ingen som bara vill prata. E nästan som om när man e hemma finns de nåt att få ut av mig men när ja e i Karlstad så e de ingen idé och höra av sig för då får de inte ut nåt av mig.......elakt o skriva så?!?!?! de skiter ja fullständigt i och de e så de nästan känns, ja vet o "du" vet om de berör just dig. Så de behöver ni inte dryga er om o fråga i kommentarerna, de tänker ja inte svara på ändå.

äh vi hörs om ni hör av er först för en gångs skull!!!

Men kommentera nånting för en gångs skull, vore kul o veta vilka som följer min bittra blogg.



Peace Out!!!!!!!!!





*M.I.A.*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha guud vad du är bitter människa ; P Ryck upp dig lite nu va!

2008-06-12 @ 16:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0