Namnsdag igår!

Hade namnsdag igår och va de NÅN som kom ihåg eller uppmärksamma de?!?!?!?!?!?!


NEJ!!!!!


hahahahahaha inte ens jag =P kom på de imorse på jobbet så....-Grattis på namnsdagen i efterskott. Din enda o sanna vän David =P


Lååååååång dag på jobbet idag men bossen blev nöjd iaf så de e väl bra de kanske. Eller de skiter ja iofs i om han e eller inte. Ska ju ändå se mig om efter ett nytt jobb.


Nu håller jag o min "sambo" på o tvättar. Sjukt trötta så vi nästan har lust o ringa nån fattig stackare o be han/henne o hämta upp tvätten sen åt oss för 200kr =P men vi e så trötta så vi orkar inte ens lyfta telefonen =P
Sugen på pizza e jag med men har ja nån aptit eller?!?!?!? ne de har ja kanske inte som vanligt. Enda gång på dygnet ja e hungrig e ju på lunchen men men.


Ne nu ska ja fortsätta titta på fotbollen, har ju satsat 100kr på 2-1 till Ryssland och känner mig hyfsat säkert för Proffstipparen Millifjonkan har ju sagt att de blir Tyskland-Ryssland i final. Så dom borde ju vinna ikväll, hoppas de bara blir med mina siffror då =D
Igår gjorde jag som Millifjonkan sa o spela på Tyskland och håva in 317kr, inte mycket men bättre än inget =P



Ne dags o dö idag igen på soffan o sen till sängen!!


Peace Out!



*M.I.A.* =/

Kommentarer
Postat av: my

GRATTIS. Jag kom ihåg det på morgonen men sen försvann det visst.

Puss!

2008-06-28 @ 10:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0