Midsommar

Nu har de varit midsommar igen...

Va med familjen från torsdag till fredag natt!!! Himlans trevligt va de, god mat, god dryck och en massa lek med lilla Saga som börjar gilla mig nu =D

Sen på natten kom Henke o hämta mig o vi skulle till dom andra men vissa hade dragit från poolpartyt och ut till Hampetorp till Johan men hamna i Odensbacken på fel fest hahahaha....pinsamt o gå omkring o fråga efter Johan när han inte ens va där =P smidigt gjort av dig nyktra 5.2:a =P
Och dom som va kvar på poolpartyt va på väg därifrån. Så vi gick hem till mig o kolla på tv o fjortis-chick-fighten utanför mig, en tjej åkte i backen hahaha den andra va en Heffa så de va kanske inte så konstigt =P
Väl hemma kom dom instaplandes o Fredinho la sig på sängen men snabbt efter de bestämde hans sig för att -Nej, jag tar kudden och lägger mig på golvet bakom soffan!!!! SJukt mycke skönare o ligga där =P hahahahahhaha
Vi andra gick ner till grannen efter mycke tjat från ni vet vem!!! Stampe så klart. De va ju lajbans där =P Hon skratta som ett riktigt miffo så man nästan dog av skratt =P Ja o Henke gick ganska så fort, va dom andra skulle stanna där för har ja ingen aning om. Skönt o komma hem iaf fast de inte va speciellt långt. Fredde låg kvar på golvet så ja va snäll för en gångs skull o la en filt över han, messade klart och sen la jag mig o sov.


Idag vakna ja som vanligt vid 11.00, gick upp o kolla på tv. Medans dom andra sov vidare. Fattar fan inte, kan inte sova om nätterna. Vaknar tusen gånger!!!! Har blivit så dom senaste månaderna =/ jobbigt e de för man blir ju så trött på dagarna och nu dom senaste 2 dagarna har ja blivit så trött att jag varit tvungen o sova en sväng på dagen =/ inte alls bra de men men jag lever ju.
Iaf så drog ja med La Familia ut till Karlslund och grilla lite i de dåliga vädret men de e bara o gilla läget, trevligt va de iaf. Ja får ju mer tid med Syster o Saga då innan dom åker hem. Sen åkte vi hem, ja somna på soffan som vanligt. Precis ätit nu och sen ska ja o Syster Yster på bio....och ne vi ska inte se The Ruins, du förklara den så dåligt så den verka inge bra =P hahahahahahaha ne då...
Vi ska på The Happening, gillar fan Mark Wahlberg o hans filmer. Dom brukar va gryma vare sig han e med i dom eller regiserat dom....Se bara på Entourage som ja väntar så innerligt på att den ska börja igen!!!! Lätt den tyngstaste serien!!!!

Imorn blir de nog till o sätta upp lite saker hos mig så de blri gjort nån gång.

Ne nu vet ja inte vad jag ska skriva mer....


Peace Out!!!!




*M.I.A.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0