Lång helg!

Riktigt skönt med lång helg, massa fest....en del lite mindre roliga o andra hyfsat kul, men gott sällskap iaf...för de mesta =P

Vet egentligen inte vad ja ska skriva men får väl fundera en stund kanske. Har inte hänt nå speciellt kul o så som e värt att printa ner och inga tråkigheter heller =/
De e rätt jävla tomt nu, uttråkad o rastlös mest hela tiden och förösöker komma på o hitta på saker hela tiden men inget som tillfredställer mig direkt. De e nåt som saknas eller fattas och jag vet inte vad de e!!!!!!!!!!!

Fotbolls-EM har iaf börjat, riktigt kul så idag o imorn ska ja o Henke sitta o svulla o se på grymma matcher, bara o komma förbi mig vid 18.00....vore kul för den som vill.

Så sjukt jävla drygt o vara i Karlstad nästan hela nästa vecka, speciellt då Frida kommer ner med Saga på tisdag =(
Men de e skönt när ja får lön.

Den här helgen har som sagt blivit mycke festande fast inte så mycke som ja velat, rä'tt lugnt tempo för min del. Varför vet ja inte...trodde de skulle bli kuligare än vad de va antar ja. Fast torsdag o fredag va rätt kul till slut ;o) efter ett tag iaf.

Sen har jag BOTT i Säbylund typ, Va där Fredag hela dagen med Henke, Milla, Lollo och Hanna, sen kom Johan, Tommy o Åsa (tror ja hon hette =P)
Lördag va ja där med Henke, Tommy, Johan, Lindis, Johans bror och Stampe. Sen va ju Lillå-pandorna där men va ju så jävla osociala så dom räknas ju knappt =P
Och idag va de bara jag o Johan för alla andra va ju så jävla mesiga så ni nästan kan dra åt helvete =P haha


Ne nu sitter ja hos mamma o pappa och skriver ut mina jobb för veckan sen hem o se tv o sova i soffan igen. har bosatt mig där nu den senaste tiden. 

Peace Out!!!






*M.I.A.* 

Kommentarer
Postat av: frida

Ja nu när vi äntligen kommer ner så ska du iväg o jobba, typiskt... hoppas bara du inte ska vara i karlstad nästa vecka.

pusspuss

2008-06-09 @ 12:32:23
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0