Jävla idiot domare!!!

Va INTE den bästa matchen ja spelat...ingen orka springa typ, ja kände mig fräschare denna gång men långt ifrån formen. Så ja ska väl inte gnälla på andra men många gick bara o slarva. Förlora med 4-1 (tror ja).
Ja missa två frilägen men de va inte mitt fel, första så släpte han bollen som ja trodde han skulle ta så ja hann stanna till och då hann jag inte fram till bollen när ja upptäckte att han släppte den. Den andra så sparka han bort min fot preciiiiiis när ja skulle skjuta utan att domaren sa nåt!!!!!!! Jävla Chokladdryck!!!!!!
Drog på mig gult kort iaf =D =P fast de kosta mig en smäll på låret som resultera i en liten lårkaka!! =P men de va det värt =P
Fan va jag vill va med o spela på torsdag!!!! hoppas ja hinner hem men tviiiiiiiiiiivlar starkt på de =( =( =(
De e sååå jävla kul o skönt att komma igång med fotbollen efter alla år av skadad rygg....gäller bara o komma i form o bli av med ringrostigheten men de går fort, har ju dragit ner på rökningen markant nu, rökt en cigg på typ 3 dagar =D och känner redan nu att ja orkar springa mer men har låååångt kvar ändå.


Kul att du kom o kolla fast ja inte märkte de, kanske bra de =P hahahahahahahhaha


Ne nu e jag inte alls sugen på att åka till Karlstad o jobba imorn o på torsdag =/ men de fan bra pengar när ja gör de o de känns värt de när löningen kommer =D
Så jävla drygt bara o jobba så många timmar om dagen där och sen åka hem o ligga på rummet o se på ALLA tvkanaler vi har =P (svt1, svt2, tv4 och tv6 hahahah)
Om vi inte åker till chefen o dricker öl o badar i poolen och bubblar i bubbelpoolen, de e iofs rätt nice =P
Inte alla jobb man får göra de hos chefen =P

Men fredag e röd dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D =D =D =D
Så helgen ska ja spendera alla soltimmar i Säbylund o få färg, sen får vi se vad som händer.


Ne nu borde ja duscha o packa inför morgondagen...vill inte vill inte vill inte!!!!! =/
Ska laga mat, dum som ja e så köpte ja kyckling som ja tinat fast ja inte e hungrig nu och plats i frysen har ja ju inte...går inte o äta längre nu förtiden, vet inte vad som hänt....e aldrig hungrig längre....kan va värmen och att ja svettas så mycket på jobbet o dricker litervis med vatten (idag drack ja ungefär 6 liter vatten på jobbet) och när man tränat o spelat så e man definitivt inte hungrig...jajaja skit samma.


Snart kommer Syrran o Saga =D =D =D =D

då ska vi ha kul och jag ska få leka med Saga, äntligen! hon har ju blivit så stor nu ju.

Och snart e de EM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! då blir de en massa öl, sol, folk och matcher!!! bästa livet!


Peace Out!!!!


*M.I.A.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0