Hur ska jag göra?!

Vet inte vad jag ska göra....ska jag eller ska jag inte?!?!?! Finns en del faktorer som spelar in både för o emot. Jag vet inte vad jag vill.

E sugen men ändå inte, vill göra det men ändå inte, vore kul men ändå inte.

Fan va ja e förvirrad nu =/

Fan va gött de vore om man kunde vrida tillbaka tiden och ändra på lite saker. Hade aldrig gjort som jag gjorde om jag visste de jag visste nu! Eller jo kanske lite men fan inte så mycket, de va jävligt dumt!!!! Skulle ha fortsatt i mina banor istället, då hade ja inte varit förvirrad nu....fan blir nästan förbannad på mig själv nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Allt va så mycket enklare för ett tag sen, vad hände med de. Kan ju inte bara lämna varken de eller tankar på de andra. Jaja jag får fundera ett tag till o pina sig lite tills jag vet svaret,....har ja TUR så kommer nån annan med svaret åt mig. Vore nice om just DU kunde de.



Sluta tidigare idag, varken han eller jag mådde vidare bra och de gör jag fortfarande inte. Mår inte alls bra, seg, sliten och ont i hela kroppen typ. Känns som nåt e väldigt fel, kanske håller på o bli sjuk eller nåt.

Har fikat med Saga o så hela dagen idag och sen va vi på middag, fööööör söt e hon!!! Synd bara att du bor så långt borta annars hade vi kunnat leka varje dag ju =(
Bara du inte glömmer bort mig nu när du åker igen =P hihi



Ne nu e de fan dags för stora förändringar, måste tillbaka där ja var förut för nu e de kört ändå!
Orkar inte med nånting, försöker sova om nätterna men vaknar tusen gånger...de gör ju inte saken bättre att den jävla sängen går sönder så fort man rör sig ibland heller. Trött hela tiden, kroppen värker o säger ifrån men vad ska jag göra?! Och säg fan inte de jag vet att ni kommer säga för de vill jag inte höra, de vet jag redan.

Måste bort men vill inte bort själv och har varken tid eller pengar till de.




Ne va fan nu orkar ja inte mer. Vart e du nånstans?! Kom hem igen nån gång. Du har varit borta länge nog nu, finns ju en massa o ta upp.


Peace Out!!!!!





*M.I.A.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*

Kommentarer
Postat av: Frida

om du kommer upp på semestern så hinner hon ju iaf inte glömma bort dig :)

2008-06-23 @ 23:10:03
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0