Helgish

Kul o tråkig helg, hade himla himla kul emellanåt men sen vart de några sjukt tråkiga timmar, specviellt den tiden vi bara satt hos mig o hängde. Alla tjata på att vi måste gå nånstans där de e lite folk och titta på mig. SÅ jag gjorde mitt jobb o försökte hitta nån fest med folk på och de gjorde ja lite senare. Så då sket ja i dom andra som inte la nån energi på att höra med sina kontakter o tog med mig Alle o drog....dom andra skicka jag ut så dom drog till MM.....tror ja.

De va iaf lördagen....fredag va riktigt roligt, satt med mina Dudes hos mig o fixade oss o drack lite, sen drog vi till MM o hängde med Lollo, Milla o Bosse. Kul hade vi som fan och efter många om o men så blev de efterfest i Lillån och en hel del örfilar!!!!! Men fan va lustigt de va, hudnjakt med innan vi äntligen fick sova. Sjukt duktig va ja på att sova den natten!!!!! Somna direkt o vakna 16.30 sen va de bara o ta bussen hem för nån va ju så jävla elak o vägra skjutsa trots att ja va så snäll o duktig på att sova =P

Idag så låg vi på soffan heeeeeeeeeeeela dagen o såg på tv o tog de så lugnt som möjligt.
Förutom en skratt-attak när pizzan kom.

Mobilen ringer!

Alle: Tja! Vart e du?
Pizza: Jag står på våning 4!
Alle: hahahah Ne de gör du ju inte alls de! För de gör ju jag.
Pizza: Jo de gör jag visste men de finns ingen Daniel här.
Alle: Ne de för att de står Yazdany på dörren våningen ovanför där du e!
Pizza: Men jag e ju på våning 4
Alle: Jajaja ok de e du kanske. Åk upp en våning till iaf, dörren är öppen så du ser vart du ska gå!


HAHAHAHAHAHAHAHAHA



Nu har ja städat o håller nu på o tvättar sen blir de fotboll o soooooova =/

Fan va ja inte vill jobba på de där stället nå mer! Ska nog se om jag har nån uppsägningstid så ska ja se till att Fredde fixar jobb åt mig. Har ju ändå ingen o sova med på nätterna så då kan jag ju lika gärna jobba natt =P



Peace Out!!!




*M.I.A.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0