Helgen!

Kul helg måste ja säga....

Lekte med Frida, Saga o Lina i fredags men lilla Saga e ju nästan rädd för mig, iaf till en början hahahahha skit kul =P
Sen träffa ja gänget o gick en kortis till Frimis o titta på alla barn som tagit studenten. Sen hem o sov.

Börja lördagen med att leka med Familjen igen....sen va de dags för match, gick till Strömpis o kolla, trodde inte de skulle gå som de gick men men vi tar de mot Ryssarna!
Gick tillbaka till mig o va lite småsega men kom igång sen....blev lite folk tillslut iaf. Kul va de, Lillå-pandorna kom och sen gick ena och Bosse som va nyktra. Men Milla stanna kvar...kul hade jag den kvällen iaf. Folk gick hyfsat tidigt och de va skänt o tur de så ja o Milla fick sova. Sen kom Alle hem vid fem imorse, kul o se honom igen, va ju ett tag sen.


Ne nu e jag så trött så jag måste sova....kolla bilderna på http://yazdany.bilddagboken.se


Alltid trevligt med ditt sällskap under natten =D




Peace Out!!!



*M.I.A.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0