Efter all denna väntan...

I två år har ja väntat och så gör ni så här mot mig!!!!

Funkar aldrig när de väl gäller =/


Nu ska ja fan sova efter en jävlig dag, inte mycket som gick rätt. Tur ja hade gott sällskap idag iaf.


Nu ska ja snart hem till Öret. =D men vad händer där?!?!??! en helg i ovetskapens tecken skulle ja tro....har ingen aning om vad ja ska hitta på mer än o umgås med Familjen. SOM VANLIGT när de e en storhelg, fattar inte varför de alltid händer mig, mycke snack o lite verkstad....men får göra de bästa av saken.


Nu ska ja fan i mig sova, steg ju upp 5 imorse och e liiiiiiiiiite trött nu.


Peace Out!!!


*M.I.A.*

Kommentarer
Postat av: Frida

men halllåååååå här har vi åkt 100mil för att umgås, o så är du borta på veckorna o så gnäller du över om att umgås när det är helg...snällt! nu blev jag faktiskt lite ledsen i ögat...

vad är det föresten som tagit 2år!?

2008-06-19 @ 00:09:36
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0