Ännu en dag på jobbet i trötthetens tecken...

Faaaaaaaaan va trött ja va på jobbet idag, fick jobba med ännu en ny kille idag....sjukt kul!!! eller inte!!! Den där fjanten e ju ledig och sjuk hela jävla tiden och nu e han sjuk i tre veckor så så Alle hoppar in o jobbar med mig i 2½ vecka fram till semestern. Kul, då har man nån o prata med och kan jobba med också. Ska drilla honom lite så han också kan spruta =P

Fan de känns inge bra idag heller, men idag har väl sömnen en hel del att spela in med också. Somna ju så sjukt sent igår av nån konstig anledning, nån som låg o prata i ett fast du ville sova tidigt!!! hahahah Men nice va de iaf, när ja väl somna så sov ja så hårt att jag minns ingenting av de ja drömde eller knappt hörde att de ringde på dörren imorse. Sov så fan så mycke bättre när de e "nån" där brevid. Nu ska ja snart hem o sov, fick ju inge sällskap i natt ju så de blir terror samtal imorn bitti bara så du e beredd =P
Lär nog somna rätt hårt o fort när jag väl lägger mig sen iaf så trött som ja e. 

Apropå inget eller jo de jag skrev igår....finns ju en anledning till att ja inte skrev vad allt handla om....kanske för att jag inte e redo att berätta än. Men de har inget med nån annan o göra bara så ni vet, eller faktorerna har med er andra att göra så klart men de handlar om endast mig. Och vill fundera o reda ut ett o annat innan jag kan berätta, och ja jag lovar att berätta för dig, VET att du kommer vara den första som får veta. 
Men idag kom jag på en annan grej man kanske ska ta o göra...får se, låter lockande iaf. Om de går vägen men de ska väl mycket till, tror inte de e så uppskattat men va fan de skiter ja i. Har ju bara mig själv o bry mig om nu för tiden. Lite trist men måste väl lära mig o hitta mig själv nu också. 




Bry er inte om mig! Just nu så behöver ja va själv o lösa allt. Fast de finns ju undantag (du) som får mig på tillfälligt bra humör iaf . De tackar jag för, har nog aldrig sagt de till dig men hoppas du vet om de iaf.




Ne nu ska jag säga hej då till Saga o Frida sen hem o lägga mig, svimmar snart av trötthet!!!! =P Ditt fel!!!! hahahaha



Peace Out!




*M.I.A.*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Annie

Ta en distanskurs och kör för göteborgstaxi. Bo hos Rickard. Drick sprit hos mig. SIMPLE!!! =)

2008-06-25 @ 09:00:04
URL: http://veryfishy.blogg.se/
Postat av: Sagogryne

lite creds måste du ju få för att du är min fotbollsguru ;)

2008-06-25 @ 15:01:08
URL: http://sagogrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0