Vilken vecka!

Drog ner till Helsingborg o hälsa på Tove som kommit hem från Australien precis....o hon va sig lik, lika crasy som alltid och de slutar alltid med konstiga slut på nätterna, börja med Allsvensk fotboll och sen gick vi till stan för o möta fler folk o ta oss några öl, sluta med en hel bunt hahaha som vanligt. Fick med mig en vägskylt full med blommor, somna i en säng med kläderna på o vakna upp på golvet BREVID sängen orka inte resa mig så drog ner kudden o somna vidare tills ja frös, orka inte dra ner täcket så ja hitta en filt på golvet som ja trodde va en matta men skit i samma tänkte ja o drog den till mig, först ett hörn sen somna sen upp till midjan och sen somna sen hela vägen upp till axlarna sen somna ja till klockan 15.00 hahahahahha

Onsdag blev lugnt, några flaskor vin hos engelsmannen Gareth, skön lirare som fan! Fick sova över hos honom iaf.

Torsdag satt vi barnvakt åt Dylan....sjukt rolig o pratglad grabb, så jävla rolig va han o hade vi faktiskt, de va kul. Har ju inga småsyskon längre o va barnvakt åt =P
Sluta med att vi nästan tvinga Lina, den andre Kos-människan i Helsingborg o följa med till Halmstad o festa. Så ja ringde genast upp Ulf o tvinga honom o komma dit o fixa biffen åt oss på krogen. Han jobbar nämligen där men va ledig. Inga problem säger han som vanligt så efter mycket felkörning o fel krog så hitta vi varann iaf i Tylösand på Punch, bästa stället BTW!!!! Festa med en av sveriges rikaste kvinnor, nota i baren efter 2 timmar på typ 2500kr (vilket ja inte va med o betala på) hehehe (fixar de nästa gång), vattenpipa va fett nice asså, drog vidare till nästa krog...hitta ett gäng sköna lirare som vi fick efterfesta med från Luleå (vi hade ju bara tänkt åka dit o sova i bilen hahaha)  så de va gött o sova på en madrass eller ja soff dynor iaf =P Fan dom grabbarna va roliga, helt väck =P

Jaja sen blev de iaf hemåt o de tog tiiiiiid, sjukt drygt va de o köra själv hem. Va tvungen o stanna o powernapa lite.

Väl hemma så hooka ja ihop med Milla o Johanna och drog till mig, vilket dom redan hade bestämt tydligen! =P Schysst, nästa gång e vi hos er då?! =P
Hur jävla kul som helst hade ja!!! Men fick man sällskap?!?! ne inte den gång, elakt =P

Lördagen blev så jävla konstig, hade skitkul på dagen o spela bowling och såg fram emot en ruskigt kul kväll med dig men nånting hände o ja försvann....Dr Jekyll och Mr Hyde kan man lugnt säga....ledsen för de men men tror ja nu har hitta mitt fel som varit den sista tiden!!! Vilket e bra. Hur som helst, blev aldrig kul den kvällen, den gick bara utför mer o mer. Bråka en massa vilket ja e helt kass på när ja e full hahahha, allt kommer ut så fel och konstigt då....nästan så ja hör de själv =P hahahahaha ett tag va ja nära på att börja skratta mitt i alltihop men de vågade ja fan inte, då hade ja säkert åkt på stryk för du hade säkert trott ja skratta åt dig. =P
Sen så blev nån väck, va de någon på den där jävla festen som ville hjälpa till?!?!?!?! Ne till o med folk som inte gillar när personen blir så hjälpte till få personen i de skicket!!! Va fan e de för jävla vänner i den här umgänges kretsen?!?!?! Så jävla besviken, alla ser hur fel de med personen men alla säger till mig, ja tror ja stannar o festar ett tag till....eeeeeehhhhhh ok, schyssta vänner! Kom inte så långt o resten e historia.

Men ja e fan förbannad på dom så kallade vännerna!!!!!!

 Va fan tänker ni med?!?!?!?!

Och dagen efter, "ja hoppas de e ok" "vi borde göra nånting" "de löser sig" "vart e personen"....IDIOTER ja har sagt vart personen e!!!! Min mobil funkar fortfarande inte, ingen som känner att dom borde ringa runt o kolla?!??! Och kom inte o fråga MIG vad vi ska göra nu, ja har gjort fan så mycket mer på 1 år än nån av er. Ne de där gjorde mig pissed!!!!


Jaja nu e de ok, bara de att personen väljer o inte prata med mig nu....helt förståeligt o de om NÅT kommer lösa sig vet jag.

Jo just de, fick en smäll på käften i helgen också, en som fick mig o öppna ögonen och inse ett o annat, sjukt pinsamt va de o höra egentligen men jävla bra. Lite utav de visste ja redan men orkade inte bry mig, har ju inte haft min bästa period i livet dom senaste månaderna så. Men den där bitch-slappen fick iaf mig o ta tag i de. Nu har ja iaf storstädat, eller håller fortfarande på, tagit två dagar nu o ska bara plocka med de sista imorn bitti. Jag e sjukt tacksam att du gjorde de. Och hoppas du fortsätter o göra de när du ser de.


Ne nu måste ja sova, ska ju upp o fortsätta städa innan ja ska till Bodaborg imorn med mina kusiner o leka! Sjukt kul, vet inte hur de kommer o gå dock, börjar bli riktigt förkyld, hostar så ja har ont i huvudet och snorig som en snorunge =P

Jo nu har ja köpt mig en ny mobil!!!!!!! Kommentera gärna, maila elelr sms mig era nummer....har kvar samma nr till mig!!!!!!




Peace Out!




*M.I.A.* Kommer alltid finnas där för dig som ja hoppas du finns för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0