Vilken helg!!!

Hade de ritkigt kul i helgen!

Först på fredagen efter jobbet så kom Johan o lekte med oss, drog ner på bolaget o några öl inhandlades. Sen direkt till Örnsro o spela basket. Vem vann?!?!?!? Jo jag så klart!!! lät dom dra ifrån till typ 16 poäng innan ja börja göra poäng (körde 21 asså) Sen gick de som planerat =P Avsluta med att kasta sista kastet baklänges från 3-poängslinjen...sen showa ja lite för dom för o visa att de inte va tur med att sätta den bakom korgen o lite sånt =P
Marika dök upp o tjöta lite med oss. Sen kom Matte, Ralle, Kim o nån till, har ja för mig iaf =P

Sen vaslutades kvällen hos mig himla tidigt eftersom dagen därpå bar de av till Skara Sommarland. Efter att ha nyktrat till så bar de av, hämta Matte o bolaget först. Efter att Fredde va tvungen o åka hem först...steg upp 10.00 kom iväg till Johan vid 12.00 och därifrån vid 13.00 och sen till Matte o hämta grejer hos hans päron. SÅ 4 timmar senare va vi äntligen på väg o va framme vid 16.00 typ hahahaha bättre sent än aldrig. VÄl där fick Fredde o Matte för sig att hoppa Bungyjump och jävlar va sugen jag va =( men jag får ju inte!!!!!!!! *pissed off* Nog för ja e höjdrädd när ja vet att ja kan hoppa men ja vill fan göra de. Fick ju inte hoppa fallskärm heller när ja gjorde lumpen fast viu fick sjukt bra priser där....typ 25 hopp för BARA 2500kr om ja inte minns helt fel och så billigt e de definitivt inte i vanliga fall men fick jag?!?!? NEEEEEJ!!!
Allt tack vare min kassa rygg, den håller tydligen inte så bra för "rycket" som blir i hoppen =( Men ja funderar på om de inte e värt o hoppa bungyjump nästa gång iaf...får väl lida lite =P
Hur som helst så va de sjukt kul där men de blev inte så mycket bada men hann nog med dom flesta sakerna iaf =P
Efter löning blir de dit igen fast då ska vi vara flera har vi sagt och hyra en stuga o va där 2 dagar! SÅ de e bara o säga till om ni vill med...vore kul!!! =D
På kvällen vart de parthhhheee först fixa sig hos mig o ja skulle ju komma ikapp. Sen till Helena...helt dumt =P när ja kände folk som hade fest i Glanshammar med öl- o danstält och typ 150-200pers där!!! men ingen ville dit så då fick ja följa med till Helena....lagom kul men ja o Matte hade skojigt iaf =D sen kom Milla o Lollo o tog en cigg med mig o Johan för dom fick tydligen inte komma in =P Helena eller Madde hade tydligen nåt emot Milla märkte jag o dom vägra säga vad?! hahahahaha där ser man så de kan gå =P
Jaja Johan följde med dom o fick skjuts hem. SÅ ja gick upp o då gick Alle o hans balle. Så va de bara o röja klart med Matte....seeeeeeeeeeeeen har ja inte mycket minne kvar =/ tydligen hade ja bara tagit mitt pick o pack och sagt hejdå i hallen och gått därifrån o ringt taxi. Vakna upp ensam iaf för Alle va ju som sagt borta =P



Ne nu har ja kommit hem från Karlstad iaf, åkte dit i måndags i fick reda på de i sista minuten. Jobbat nu i 26 timmar på 2 dagar så jag elagom slut. Plus att i natt så dog mina batterier till mobilen så vi hade inget larm. Ja kom på den briljanta idé att vi slår på text-tv på tvn o stänger av ljudet så ser vi iaf vad klockan e så vi inte försover oss....smart?!?!? ne inte direkt men vi vakna i tid, KONSTIGT när man somnar 00.00 och vaknar 00.15, 01.05, 01.35, 02.26, 03.17, 04.30, 05.22 och sen 05.45...hahahaha
Sov inte riktigt bra kan man lugnt säga =P



Ne nu ska ja dricka vatten...sjukt äckligt och ta mig en macka sen blir de sängen.



När blir de film o Moshi moshi då?! =P E sugen som faaaaaaaaaaaaaaaaan



Peace Out!



*M.I.A.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0