Karlstad

Såg nyss på vädret, såg att de va näst varmast i HELA Sverige idag i Karlstad. Inte konstigt att de kändes varmt på jobbet =P 29grader, bara Gbg va varmare med sina 29,9grader.
Men de gick förvånansvärt bra idag, hur smidigt som helst så imorn lär de väl krångla nu när vi har hyfsat enkla o få jobb o göra...peppar peppar!!!!!!!! =P


Fick sluta lite tidigare än tänkt men ändå övertid. Så de blev dusch o sen ner på stan o vandra lite och kolla runt på Sverige brudmetropol nummer 1!!!! fin utsikt må ja säga som vanligt i denna stad. Hamna på Scores uteservering men sjuuuuuuuuuuuuukt god mat....sjukhus!!! och några öl o cider. Sen nu e vi hemma på rummet o ser på Dodgeball...Freakin' Naughty =P
Sen blir de Horton o The Black Donnelys elelr iaf Horton om vi inte somnar mitt i =P


Fan vilken rolig helg detta ska bli!!!!

Imorn, hem så fort som möjligt, iväg o duscha sen till Kumla o kolla min nya tatto (pris o skiss och kanske boka tid) sen hämta upp resten av Boyzen o dra till flygplatsen för att köra Crosscart eller gocart (helst de första). TIllbaka till Oxhagen för lite grillning av gratis mat o basket med gänget. Lördag blir de först att leka i Skara Sommarland sen hem o se hur vi gör....har två alternativ, antingen festa med Marina (sjukt länge sen ja träffa henne, kan de va?! 2-3 år sen minst) och dom eller så blri de Västerås o Powermet ( eller hur fan de stavas nu då)


Ne nu e han otålig o vill ha datorn o läsa folks bloggar så de e väl bäst o låta honom gör de snart så han inte börjar gråta!!! =P Han har ju ingen handduk med sig o torka sina tårar med =P och min får han inte!!!! =P







Du e ju helt dum i huvet!!! Kan inte undvika att hata o älska dig!
Fattar inte hur du kunde vara så dum i huvet men ja kommer aldrig lämna dig iaf. Även om jag skulle vilja så kan jag inte...fråga mig inte varför de bara e så. Men jag fattar inte att du kunde låta de hända!! De va ju så bra som de och så fick du mig att slappna av och öppna dig och se nu vad som hände o hur de gick. Du får fan skylla dig själv nu. De e bara o svälja de och inse att de e kört nu och dra vidare eller nåt. Kom inte till mig när de e jobbigt...du visste att de skulle hända för eller senare innerst inne och de vet du själv. Jag vet att du va på väg o säga de men våga inte för de hade nog förstört de ännu tidigare då. Jag finns trots allt de där alltid här och kommer alltid vara dig nära och kommer alltid vilja ha dig hos mig för du e just den du e och de vill jag ha.

// Kom inte och fråga vem jag pratar om och tro inte att de e just dig jag pratar om....för det är det inte. De e ingen utav er som läser min blogg kan jag lova. Så ni behöver inte fråga om de just dig jag menar. Jag vet att den personen inte läser min blogg och om DU läser den så e du inte den jag menar. Krångligt?!?!? ja jag vet men så e de!. Hade de varit nån av er som läser den så hade jag sagt detta till dig!!!! Den personen vet redan att jag tycker allt de där och jag har sagt de till den personen. SÅ det så =P

Så nu behöver ni inte va nyfikna eller oroliga att de e just dig =P hahahahah



Ne nu gråter snart Alle, bäst han får min Computer nu då =P blänger o har sig på mig =P


Vent iler.....Vent iller!?!?!?! vad e de?!?!? Jaha!!!!!!!!! nu tändesde en lampa Ventiler!!!! Hahahahahahahahaha




Peace Out!




*M.I.A.* Vart e du när man behöver dig? =/


Kommentarer
Postat av: Anonym

Meen hallå, om det inte är någon utav oss som läser den.. vafan skrev du det för då? : P

2008-07-04 @ 01:13:51
URL: http://miiillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0