Horton is da shiiiiit

Fredag börjar semestern. Så de skulle bli basketeboll o så men blev några öl med Johan...sen kom Henke o skulle köra oss till en fest men Alle Balle ragga upp några småbarn så de blev Daycare Dany hos mig, lite drygt men kuligt o driva med dom som inte fatta nåt =P

Lördag blev de till o städa o laga mat sen va de dags igen, Hade i uppdrag att fylla Milla =P vilket hon nekade att jag skulle lyckas med men ja tyckte ja lyckades himla bra =P hahahaha sådeså!!
Hade så sjukt kul den kvällen...sjukhus va de
Men sluta med en Gustavsbergsfylla och de va det värt =P hahahaha sen somna ja med byxorna halvt nerdragna och Bartoholomeus Da Mouse i famnen...i gropen som vanlligt =P

Idag vart de slowmotion tempo till en början haha Tog en promenad på stan efter några avsnitt av Tha Black Donollys. Stanna till på Hellas för o ta en vätskepaus med Cola sen bion för o köpa snacks (mmmums) och vila vid slottet dör mogna Alle skulle se hur lång tid de tog för fåglarna o komma om han kasta iväg ett popcorn....långt kom han, typ en meter från mig!!! Tog ungefär 2 sekunder sen va de 19738392664828462994326 st fåglar runt mig o flög. Men dom missa med sina poop-attaker iaf....hahahahaha
Sen bestämde vi oss för o ta en promenad vidare till Nille, men va han hemma eller?! Nej som vanligt =P så de va bara o knalla hem...och jag lovar er att de gick inte fort för mig o gå =P Men alle som va pissnödig öka bara takten hela tiden ...drygt=P
Sen väl hemma blev de städa, powernap och sen ner o tvätta. En tripp till Coop o köpa gottgotttegottgott. Milla o Johanna titta förbi på en cigg, eller ja dom satt i lägenheten när vi kom tillbaka, ja som trodde jag hade glömt o låsa =P
Sen kom Milla på den briljanta idé att vi skulle spela basketeboll kl. 23.30 typ hahaha lätt värt de! Stanna till på Järntorget o hälsa på Stampe o Fimpen så Fimpen fick träffa Johanna =P

hahahahah Fimpen and Johanna, sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G!!! =P

Sen till Ghettot o spela basket o visa sina talanger =P hahahahaha

Fan då hade ja börjat bli hungrig, så de blev Statoil o korv

"Hur säger man Statoil?!?!" hahahaha du e ju knäpp!

Såg fram emot att få se Läderlappen men den va dålig kvalité så vi ladda ner en annan och den va ju för fan teknad!!! =/ så de blev Horton så klart, kom fram till att ja inte alls missat nåt, har tydligen somnat vid samma ställen varje gång och dom gångerna ja sett slutet så hade de tydligen varit när slutat se de tidigare så jag hade inte missat nåt =P hahahahhahaa Tokigt de kan bli ibland

Hoppas fan de blir bra väder imorn, hoppas på att få klippa mig först o sen få åka o bada o sola!!! Ta de lugnt o ha de skönt på min semester.


Ne nu ska jag nog få mig en släng av döden i sängen tills imorn bitti.


Peace Out!!!



*M.I.A:* Alltid kul när du e med! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0