Doris toe!

Hahahaha =P


Softa dag, allt har flytit på bra idag men de var ju fan varit tokvarmt o jobba =/ kom hem hyfsat tidigt och fick powernapa en sväng sen begav vi oss för att lira minigolf men de blev en glidar tur med bilen o pumpa skön musik genom Pennybrigde gator. Hälsa på folk o rökte, drog ut till Jooooohaaaaan o tog oss en puff =P sen till MM o rökte med Matte. På lördag blir de iaf minigolf med gänget =D =D =D
Sen blir de basketeboll =P

Nu ligger vi helt döda o borde sovit för läääääääänge sen men va fan de e ju bara 2 dagar kvar sen börjar semestern =D
Så då kan jag sova istället =P
Imorn kommer Ekman hit o sover så de blir de Horton-torsdag o gay-mys =P
Ska bli nice som va o vara lite ovanligt torr o pilla navelludd med den sanddynan =P

Annars då?! What to do What to do på semestern?! hmmm vet inte, blir en tripp ner till Gbg och sen Hbg förmodligen. Sen e de tydligen bestämt att vi ska ha kusinträff! Kuligt värre. Sen hoppas ja de blir nå mer kul som nån drar med mig på för ovanlighetens skull. Sen fyller ja ju år där i dagarna, undrar som en flundra om gäddan e en fisk om vad som ska hända då...blir de som vanligt eller hittas de på nåt. Har ju typ firat min födelsedag ensam dom senaste åren eller ensam o ensam =P varit i Grekland då sen har de ju inte varit speciellt många som kommit ihåg den heller så ja förväntar mig inte att nån gör de i år heller...har ja tur så får ja en tårta i år =P de va inte igår ja fick de när ja fyllde =P men å andra sidan så har ju som sagt inte varit hemma heller. Jaja får väl la se de iaf.


Nu har ja bestämt att de definitivt blir Gbg i höst för min del o hoppas dom andra hänger på! Men har redan börjat se mig om efter jobb o så. Ska väl kolla runt mer när ja e nere på semestern. Så nu vet du vad jag ska hitta på, de blir Gbg eller Norge i några månader i höst. Du som undra förut =P De va inge intressantare än så...hahha =P



Ne nu e det dags för att krama kudden tills ja somnar =P



Peace Out!




*M.I.A.* Verkligen en hel del vissa dagar

Kommentarer
Postat av: frida

vaddå. du fick ju en tårta förra året av mig... Siri kom ju med den...

2008-07-12 @ 22:32:22
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0