Lördag

Hejsan hoppsan!

Fan va ja e bakis nu, tror ja iaf. Har inte vågat ta mig ur sängen och känna efter hahaha men de känns som om jag e de =P

Vad hände igår då?! hmm ska tänka efter en sekund....hmmm....jo nu så, vart klar ganska tidigt och va på väg till stan för att möta upp Alle men gick förbi spegeln precis när ja skulle gå och tur som fan!!! ja hade ju helt glömt bort håret, stod åt alla håll verkligen. SÅ de va bara o stanna kvar o fixa håret. Alle fick åka till Varberga själv o hämta öl...men de visa sig att de blev ingen öl för hon svara inte som hade och Heffaklumpen hade ingen. Hur som helst så vart de o stressa iväg till Bolaget och sen till Emily o hämta henne. Blev en bulle till Norr och hem till Mickis eller Helena, vet inte vem utav dom som bodde där. Sen bar de ganska snart efter de till Frimis, möttes upp där av att en tjej stod o tokskrek åt vakten som tryckte upp henne mot väggen och en pojkvän som försökte springa förbi den andra vakten för o hjälpa sin tjej hahahahaahahhaa men han flög mest omkring på marken som en vante för vakten va 10 gånger större än han hahahha såg ut som typ Gladiatorerna (om ni minns de) när dom skulle försöka springa förbi dom hahahahhahaa kul va de iaf.
Sen gick alla ut ur Frimis för de va tydligen dåligt där inne men Alle ville in iaf och kolla så de e kalrt man följer med. Va sjukt bra musik, nån Techno Dj på scen men dåååååååååligt med folk.
Så vi drog till Hjärsta på fest hos nån som dom kände. Fimpen va där med sin konstiga tjej. Har lite svårt för henne, hon verkar tro att vi e skitbra kompisar bara för att ja satt o lyssna på henne när hon prata för ett bra tag sen. Har ingen aning av vad hon sa då hahaha men men hon verka uppskatta de iaf =P jaja konstig och närgången e hon iaf. Wierdo!!!!!!!!!!! och igår fick hon för sig att hon skulle kittla mig när ja prata med Milla....?!?! va fan va de då? hon skratta men inte jag så jävla Random. hur som helst så va de ganska trevligt där, skönt o sitta o prata bara för en gångs skull. Va en gamling till där hahaha så ja va inte ensam. Hon va väl 29 tror ja eller nåt sånt. å vi snacka en stund o så....kul o prata med nån som man inte raggar på eller som raggar på en...va ett tag sen man slapp de för nu har jag de bra o en underbar tjej! :D:D:D:D
Sen tog vi ännu en bulle till Max och köpte med oss mat. Alles polare som körde taxin, åkte från hjärsta till Max o vänta på oss och sen vidare till Norr för 120kr :D schysst som fan...den här gången iaf =P
Satt utanför Helenas och åt våran mat medans dom badade (?!?!?!) vem fan badar mitt i natten?! jaja när dom va färdiga så fick vi komma in och efterfesta fast de blev mest Cola för min del....för de e ganska illa när man börjar bli bakis innan man ens kommit hem...haha...kanske e för gammal snart =P jaja jag va mest 3:e hjulet där när Alle satt o försökte komma närmare Helena och Mickis satt i telefon med Johan som va på väg dit med...ganska perfekt för då kunde jag ta Johans taxi hem, schysst av Mickis och betala min taxi hahahahaha fast jag veet inte om hon fatta de själv att hon hade gjort de.
Så nu vet ni exakt hur min gårdagskväll såg ut =D =D =D

Ikväll så blir de fest med min underbara på Frimis ;o)

Och nu har jag vaknat och saknar dig som fan brevid mig i sängen!!!

See ya'll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0