Jobbig väntan


Jag måste försöka att vända på dygnet igen tror ja...har blivit lite väl sena nätter och långa sovmornar så dagarna blir förstörda. Men vissa nätter som blir sena så e de helt klart värt de!!! ;o)

Fan nu har jag väntat på besked från lägenheten i över en vecka men inte ett ljud, fortfarande 2:a i kön på två stycken. Och jag som sitter här i väntan på att få börja packa ner i kartonger och åka till Ikea och köpa en soffa, säng och en massa möbler och inrednings stuff...ska bli sååå skönt bara dom jävlarna hör av sig snart!!!!


Alltså jag fattar inte, varje gång jag ser småkryp och ormar på tvn så sover jag knappt överhuvudtaget för jag vaknar av mardrömmar från allt sånt....hela natten. Och så måste jag lyfta på täcket, känna efter överallt på benen och sängen för o se att de inte finnns nåt där och sen skaka på täcket hahahhaa....och de jobbiga e ju att de såna mardrömmar som man har svårt att märka om jag fortfarande drömmer när ja vaknat eller om jag e vaken....lika bra att kolla runt i sängen iaf i fall att bara hehe =P Såg på Harry Potter igår med Milla, tror du fan inte att jag drömmer om ormar fast denna gång va de inte så läskigt, vakna bara en gång när en liten huggorm försökte bita mig i hälarna hahaha...fast de slingra omkring en massa långa röda, och gula och svarta ormar när jag, Milla och Pappa var ute mitt i skogen en varm sommardag och kolla på hus!! hahahaha fatta ingenting.




Fan va ni e tråkiga, kommentera eller blogga iaf :P


Tjiiiiip Tjooooop!!!




Kommentarer
Postat av: LowLow

Meeeeeeees-David, haha :P

2008-01-22 @ 00:15:22
URL: http://lougra.blogg.se
Postat av: Oksana

Hej hopp lingon snopp

2008-01-22 @ 18:20:20
Postat av: Frida

haha, mardrömmar efter filmer... du är ju som en liten flicka..;)

2008-01-22 @ 20:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0